1
Skumt problem, hjälp!
Postat av slitzISH den 24 September 2004, 19:36
40 kommentarer · 140 träffar
Hejsan hoppsan.
Skulle spela mix såhär efter middagen, öppnade CS som vanligt och gled in på servern - och som vanligt så ska jag börja köpa etc. etc. Men det var ett problem, jag står där i spawn och har frysit fast totalt, drar musen 70 varv på Funcen och mitt crosshair rör sig ungefär 1mm, ser sedan på net_graphen att fpsen går ner i 7,7... för att sedan gå upp igen och vara kvar då jag fryser i spelet.
Det lossnar ibland, hinner röra mig som vanligt i ungefär 3sek, sedan fryser jag fast igen.
Detta har jag gjort för att återgällda problemet:
Rebootat
Startat om Steam
Loggat ut samt loggat in med 2 olika konton
Kört en återställning av datorn, systemåterställning med andra ord
Tagit bort BOB-filen för att sedan tanka igen
Formaterat
Skulle bli fruktansvärt glad om någon vänlig själ där ute i vida världen kunde hjälpa mig! Oseriösa svar kan ni bespara er.
Skulle spela mix såhär efter middagen, öppnade CS som vanligt och gled in på servern - och som vanligt så ska jag börja köpa etc. etc. Men det var ett problem, jag står där i spawn och har frysit fast totalt, drar musen 70 varv på Funcen och mitt crosshair rör sig ungefär 1mm, ser sedan på net_graphen att fpsen går ner i 7,7... för att sedan gå upp igen och vara kvar då jag fryser i spelet.
Det lossnar ibland, hinner röra mig som vanligt i ungefär 3sek, sedan fryser jag fast igen.
Detta har jag gjort för att återgällda problemet:
Rebootat
Startat om Steam
Loggat ut samt loggat in med 2 olika konton
Kört en återställning av datorn, systemåterställning med andra ord
Tagit bort BOB-filen för att sedan tanka igen
Formaterat
Skulle bli fruktansvärt glad om någon vänlig själ där ute i vida världen kunde hjälpa mig! Oseriösa svar kan ni bespara er.