någon som såg stonecreeks match nyss? j9han var iaf het som fan, är det bara jag som tror att han har något kodat superfusk som bara hans ögon kan se? det verkar iaf inte troligt... vad tror ni?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
lol så bra på lan trodde jag inte han skulle va, mötte stonecreek för bara några dar sedan. Dom fick 3 rundor mot oss och j9han spelade uselt -.- men nu har han bevisat att han har lite stake i sig trots allt, kul för han! ;-D
Dom var riktigt bra imo, eller så var väl vi (jag) bara riktigt dåliga.
Vårat lag äger ju inte mest heller då det mer eller mindre är en familje mix med jag, två av mina bröder (varav en lirar wow och en lirar bf2), rowbees som faktiskt är riktigt bra på cs och sagashi som är en aning avdankad...
skulle vilja säga att jag oxå är bra men så är väl inte fallet, mina "glansdagar" är nog över ^^
Att vi inte lirat en enda pcw tillsammans innan lanet är ju kanske inte så lyckat de heller.
Sådär, det var mina patetiska försök till bortförklaringar :)
ninjalootarN^ och du är hans enda fanboy gangska roligt hur du skriver hälften av trådens kommentarer där du försöker övertala alla om hur bra han är... plzz fanboy get a life
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
vem fan är j9han:S Eran lilla p12 kompis som har skrapat flAEnzosten
Vårat lag äger ju inte mest heller då det mer eller mindre är en familje mix med jag, två av mina bröder (varav en lirar wow och en lirar bf2), rowbees som faktiskt är riktigt bra på cs och sagashi som är en aning avdankad...
skulle vilja säga att jag oxå är bra men så är väl inte fallet, mina "glansdagar" är nog över ^^
Att vi inte lirat en enda pcw tillsammans innan lanet är ju kanske inte så lyckat de heller.
Sådär, det var mina patetiska försök till bortförklaringar :)