Här har du en länk till intervjun med Oscar holm i Fnatic: http://gptv.gp.se/player/play/ 10682
Kommer med artikeln senare när jag har hittat den :)¨
Btw rätta mig om jag har fel med Oscar Holm.. är inte så insatt i cs :)
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#6 hmm det brukar p12or tycka ventrilo är bäst jobbiga unge man kan ha bindat iställe för att prata hela tiden , det hänger inte så många p12or där osv.
#7 Håller med om att Ventrilo är bäst. Men med Win7 så buggar det sönder... Helt plötsligt märker man att det är ovanligt tyst i vent. nån minut senare börjar alla snacka i mun på varandra, haha. Så jävla jobbigt.
har jag sagt det men om en kompis typ frågar aa ska vi kö en pcw 2vs2 för jag lirar just nu inte i klan så när man connectar äre p12or men inte om man har ventrilo
#17 Du får väll uttrycka dig som en normal jävla människa då. Du ska spela 2on2 pcw me din polare (?) och när du connectar är det p12or där på skype men inte på ventrilo.
OM DU RINGER TILL HAN PÅ SKYPE HUR FAN KAN DET VARA p12or DÄR DÅ?
Du tycker ventrilo är bättre för du har fan aldrig testat skype, det tror jag.
#20 du är ju riktigt korkad nej när man träffar nån på cs som vill spela try för klan elr bara vill lira som har skype och men pratar med dom så är det p12or eftersom du är en dryg liten uppfuckad unge som tror du är cool och jo jag har både och men VENTRILO ÄR BÄTTRE . SLUT DITT LILLA JEVLA RETARD
Notna, är du helt jävla dum i ditt n***iga huvud? Du säger att du ska lira PCW med en polare och om han säger skype så säger du att någon p12a ska komma in? ret*** fit**, hurdå? då måste din kompis va p12a! Du kan inte kalla en random din kompis n**erfit**.. du är ju helt sjuk i huvudet. Och vadå mer känsla på ventrilo? Vem letar ens try's på en public? HUR KAN INTE 1 P12A INTE VARA PÅ EN PUBLIC VENT?! Du är fan dum i hela huvudet! Hoppas du dör i aids.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#0 lugnt ;)
Skype ftw
;) xD
Är din kompis p12?
.... grattis(facepalm)-.-
vet du vad imo betyder ens?
OM DU RINGER TILL HAN PÅ SKYPE HUR FAN KAN DET VARA p12or DÄR DÅ?
Du tycker ventrilo är bättre för du har fan aldrig testat skype, det tror jag.
Du säger ju emot dig själv hela tiden
GZ