Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Konstigt internet fel

Postat av Hiten den 11 Maj 2007, 20:22
4 kommentarer · 226 träffar
Tjenare, jag har ett väldigt konstigt problem. Det började med att jag och min bror inte kuna spela cs på samma server. Då frågade vi om lite hjälp på irc. Hittade en kille som sa att vi skulle ändra en grej i consolen (kommer inte ihåg vad) så vi hade olika siffror typ, tror det var nån port grej. Då funkade det i ca 20 min, sen dog det för båda. Nu kommer vi till själva problemet, sedan jag ändrade det där och det dog sista gången har jag inte kunnat spela cs över huvudtaget. När jag går in på en server, så kommer det ett fryslagg ungenär när man ska välja lag, då har cs dött och även mitt internet. Jag måste antingen starta om routern eller min data för att få igång mitt internet igen. Någon som kan ge mig lite tips om vad jag ska göra eller är det hopplöst? Tacksam för svar.
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar