Tjenare, jag har ett väldigt konstigt problem. Det började med att jag och min bror inte kuna spela cs på samma server. Då frågade vi om lite hjälp på irc. Hittade en kille som sa att vi skulle ändra en grej i consolen (kommer inte ihåg vad) så vi hade olika siffror typ, tror det var nån port grej. Då funkade det i ca 20 min, sen dog det för båda. Nu kommer vi till själva problemet, sedan jag ändrade det där och det dog sista gången har jag inte kunnat spela cs över huvudtaget. När jag går in på en server, så kommer det ett fryslagg ungenär när man ska välja lag, då har cs dött och även mitt internet. Jag måste antingen starta om routern eller min data för att få igång mitt internet igen. Någon som kan ge mig lite tips om vad jag ska göra eller är det hopplöst? Tacksam för svar.
Skrivet med min iPhone
Men, Los Cristianos är riktigt härligt ställe. Kul att driva runt där. Härlig strand. Min personliga favoritstrand är Playa de las Américas. Ni borde lägga er där, riktigt härligt bad!
Är ni sugna på god mat så kan ni dra er ut mot La Caleta, litet ställe men riktigt god tappas på de mindre restaurangerna samt väldigt god mat på den fiskrestaurangen(Lite dyrare där dock, men det kan det vara värt någon kväll om ni vill ha god fisk)
Burkar vara där 1 vecka varje år och då är det bara dessa ställen jag och min familj håller till på, möjligt vis spendera någon dag på ett vattenland :)
++Kan vara värt att besöka Puerto de la Cruz n.gon dag också, men precis som allt annat är det mest att driva runt och se till att hitta någon bra restaurang inför kvällen, som skrivet ovan har dom väldigt got tapas där