Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Modo Hockey (Karol krizan)

Postat av lexandeR ~ den 12 April 2007, 22:20
39 kommentarer · 264 träffar
Nyss avgjorde Modo i sudden efter att linköping ledat skotten med 16-3. Innan sudden ledde modo med 1-0 efter ett snyggt mål av king1 skröder.

Modo verkade spela på resultat och jag trodde det skulle gå vägen. Med inte så mycket kvar av 3:dje perioden gör LHC mål. Jag tänker detta kan inte gå, Timander borta, Och man brukar bli deprimerad efter ett mål så sent in i 3:dje + att jag trodde krizan skulle bli körd där.

Som sagt Linköping har 16-3 i skott efter bla 2 powerplay i sudden. Modo får ett powerplay efter detta och skröder (va de va) passar fram till Kuusela som sätter in den.

Nu undrar ni ju förstås var jag vill komma. Det jag vill säga är att tack vare Karol krizan så vann Modo. LHC pressade sönder men han höll tätt. Har faktiskt inte sett en liknande målvakt innan. Helt sjukt bra tycker jag han är.

Så vad tycker ni, Krizan räddade oss modo fan's idag ? Är han en av dem bästa ?
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..