Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fadderbarn!

Postat av zenik den 12 April 2007, 22:20
28 kommentarer · 182 träffar
Hej, jag har ett fadderbarn i Etiopien. Fick hem ett brev från lillkillen där nere idag, han såg pigg ut. Ni borde skaffa en liten krabat att ta hand om i Etiopien för dom är bra.

Dom är bättre än andra kids från andra länder för dom är så tacksamma där nere. Jag ger 100:- i månaden till lillpojken där nere och han är glad för det. Det är inte mycket pengar för mig men mycket för honom.

Funderar på att skaffa ett till faktiskt. Skulle vara kul om alla på fragbite kunde ha ett. Så kan vi diskutera tillsammans om dom och kanske köpa laptops till dom så dom kan vara medlemmar på fragbite också. Haha skulle varit kul, trevligt med kids som man hjälpt.

SÅ alla på fragbite hjälp kidsen till en bättre framtid och ett bättre liv!

Diskutera nu om ni har något fadderbarn eller om ni tänkt skaffa nu efter denna tråden, diskutera även vad ni tycker om kids som man ger pengar i Etiopien och andra länder där dom behöver hjälp!

Ha en nice kväll.

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..