1
Cs film
Postat av BROCCAN den 1 Mars 2007, 14:49
9 kommentarer · 125 träffar
Har länge funderat på att göra en seriös cs film, men har inte de rätta klippen själv. Så därför vill jag ha just era klipp. Om ni vill att erat klipp ska vara med så tar ni bara och lägger demot i en .rar fil och antingen laddar upp på t.ex speedyshare eller skickar ett privat meddelande här på fb så tar vi det via msn. I .rar filen ska det även finnas ett textdokument där du skrivit ditt nick samt tiden i demot då "det fina" inträffar.
För er som vill veta så kommer jag att använda mig av programen videomach, vegas och photoshop 9.0 CS2. I videomach kommer jag att använda mig utav codecen huffyuv v2.1.1 och filmen kommer senare att renderas i formatet .wmv med mycket fin kvalite. Upplösningen kommer att ligga på antingen 800x600 eller 1024x768.
Eftersom att jag går i skolan på vardagarna så vet jag inte hur långt tid detta projekt kommer att ta.
För er som vill veta så kommer jag att använda mig av programen videomach, vegas och photoshop 9.0 CS2. I videomach kommer jag att använda mig utav codecen huffyuv v2.1.1 och filmen kommer senare att renderas i formatet .wmv med mycket fin kvalite. Upplösningen kommer att ligga på antingen 800x600 eller 1024x768.
Eftersom att jag går i skolan på vardagarna så vet jag inte hur långt tid detta projekt kommer att ta.