Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem

Postat av surast den 1 Mars 2007, 14:37
15 kommentarer · 149 träffar
Hej, Har ett litet problem, lr kanske stort problem med min dator, det va igår kväll det hände, jag satt o va inne på fragbite som jag brukar göra när jag kommer hem, sedan får jag strömavbrott i cirka 5 sekunder :S . jag skiter i att starta om datorn o går o lägger mig, sen idag, nu när jag kom hem och skulle starta datorn, fungerar det inte normalt.

Datorn startas och kommer fram till windows, sedan startas den om igen, osv 3456 gånger ..! felsäkert läge lr liknande fungerar inte heller, har tänkt att formatera, men har ingen skiva atm!

Någon som vet vad felet kan vara? , kanske fel ställe o fråga på!, då man får mest oseriösa svar från 11-12 åringar som försöker va tuffa!, ne men ärligt, någon soet pojke/flicka kanske vet vad felet är !

Och ja jag har fler än 1 dator i huset, så ja kan gå in o skriva detta från en annan så ni behöver inte skriva : Hur kan du då vara inne på fb nu?

Tack för svar

Pözz
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..