Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cs Flyter inte som det ska? lösning?

Postat av Stalefish den 27 Augusti 2005, 16:27
31 kommentarer · 141 träffar
Kan ju börja med hårdvaran.
amd64 3500+
gigen i ram
ati radeon 800xl 256 osv.
samsung syncmaster 959nf 1280x1024@100hz
refreshlock osv

Är mycket erfaren innom datorer och det är nog första gången på 3 år som jag tvingas fråga om hjälp,har lirat cs i 5 år och det här problemet har jag aldrig riktigt tänkt på.

Det var igår som jag o en polare satt o lirade lite cs för skojs skull som jag märkte att på hans skärm så flöt allting på så mycket snabbare och bättre . Om jag tänker efter så har nog alltid mitt cs sett ut som det gör. utan att jag har tänkt på det.

Ibland har man tänkt om man har tittat på fragmovies att det flyter så mkt bättre men har väl tänkt att det är rendrat vilket det oftast är. Tänkte på det nångång mer när man hade itcafespons och körde på deras datorer. Men det var ett antal år sedan och deras datorer var så mkt bättre än ens egen så inte tänkte man att det var därför :D Men nu när man har en wounderbar dator så tycker man att problemet inte borde existera.

skillanden är att När man är i spelet och kollar runt fort så äre precis som att allting blir lite suddigt och inte hänger med som det ska. lite blur över det hela. på polarens sämre data hänger allt med utan sudd. Det var så mkt skönare att lira.

Sökte runt lite och någon fixade problemet med omegadrivers. Men jag e skeptisk till custom drivers. Så om nån mer erfaren innom data än dem som bara kommer skriva "ändra ratesen" eller " uppgradera drivrutinerna till ditt nätagg" eller " byt glasögon" skulle kunna svara så vore jag tacksam ;)

ahej
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..