Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flashar

Postat av SkillPing den 5 September 2025, 16:22
0 kommentarer · 0 träffar
Har i stort sett tre gäng jag lirar cs med. Ett lowranked, med mycket trevliga lirare. De kan skjuta men tappar com under matcher. Det andra gänget är alltid glada och är fenor på com och har nästan alltid väldigt hög lägsta nivå. Tredje gänget är som mig.. med höga berg och djupa dalar. Gör vi en call så gör två, tre något helt annat. Att komma ur spawn med mer än 30 hp är nästan unikt och firas med ett glockhs på närmsta kamrat. Att håna ett dåligt play är inget som görs.. däremot under clutch är det tre röster som har olika uppfsttningar om hur man ska hantera situationen medans fjärde skriker på ungarna. När man förlorat clutchen är det givetvis någon av de tre som utbrister. Se .. lyssna på mig! Men vederbörande kan lika gärna pratat om kebab under rundan.. det skiter han i.. bara någon lyssnar. Om man har ett två mot en läge så är ett nackskott garanterat från din teammate så att det ska vara jämnt när man går i duell.. det kan låta hemskt men sådana är reglerna med det gänget.. hade man skippat några moment hade alla utom jag varit högrankade.
Så.. nu behöver jag er hjälp. Hur teamflashar jag gänget på bästa sätt när vi går in i dueller? Posta era bästa tips! Mvh desperat

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..