Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS:GO 9 FPS

Postat av ohlsonclas den 5 Mars 2014, 14:14
5 kommentarer · 399 träffar
Hej!

Köpte CS:GO igår och har inte kunnat spela det ordentligt ännu. Innan jag kommer in i spelet ligger jag givetvis stabilt till på 100-200 FPS, men så fort jag kommer in-game så droppar jag till 9-14. Är omöjligt att spela, så fort det blir pang pang så laggar det ordentligt. Har MS på runt 70-100 vanligtvis.

Nu har jag ingen monster dator, men det ska funka dugligt ändå. Kör ALLA inställningar på lägsta möjliga, även testat extremt liten upplösning. Inga ändringar i FPS. Min gode vän har samma problem på sin Stationära PC, och den är hyfsat bra med Intel i5 osv, dock funkar det helt felfritt på hans mindre bra Laptop...

AMD FX 4170
8 GB 1333 Mhz RAM
AMD Radeon HD 6600 Series

Hört att det ska vara problem med just denna processorn för vissa men hur ska jag veta om jag saknar t ex BIOS uppdateringar? Vill ju inte krascha hela datorn. Också testat diverse knep och inställningar men inget ger sig. Idéer? Mår skit just nu.

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar