Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Kommer göra en Giveaway på knivar! Behöver hjälp!

Postat av linado83 den 20 Oktober 2013, 02:22
70 kommentarer · 1 194 träffar
Ja, de kommer delas ut gratis knivar, först och främst till personer som inte redan har en. Hur lång tid de kommer ta att få tag på dessa vet jag inte (kommer byta mig till dom, får ut mer knivar av de än om skulle sälja de jag har), så jag har inget svar på när detta kommer ske.

Det jag behöver hjälp med är dels att få tag på dessa! Tror mina items bör räcka till ca 8 billiga knivar (Absolut minst 6), helst fler! Om någon har en sådan eller vet någon som har ett antal så vore jag tacksam om jag kunde få hjäp med att komma i kontakt med dessa.

Behöver också hjälp att bestämma i vilken form denna giveaway ska ske! Någon form av tävling (själv klart gratis att delta), slumpgenerator etc.

Om någon känner sig för att bidra till denna giveaway - PM'a mig! Behöver inte nödvändigtvis vara en kniv

Om någon här och nu vet att ni sitter på ett antal - här är min inventory som den ser ut idag:

Karambit Fade FN
StatTrak AK Red Laminate FT
StatTrak M4A1S Dark Water MW
StatTrak P250 Splash MW
StatTrak Glock Dragon Tatoo FN
StatTrak USPS Darwater FT
AWP Boom MW
+ En del mindre värdefulla items (StatTrak Famas & Galil, Deagle etc), så kallade "Sweets"
Kan komma att lägga in pengar på Steam om så behövs för att uppnå mitt mål på 6 knivar.

Happy gaming!
Föregående tråd
Nästa tråd

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..