Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem!

Postat av xDLOL den 20 Mars 2013, 16:26
7 kommentarer · 307 träffar
Haj!

När jag ska starta counter-strike står det på steam "downloading paused" och när jag trycker på att nedladdningen ska fortsätta kommer det fram en ruta där det står "Steam need to convert the game content for "Counter-Strike" to a new, more efficient format. This will require an Internet connection and a few mintutes time". Men när jag trycke på "ok" så hänger sig hela steam och det krävs en omstart av steam och det blir bara samma sak om och om igen!

Hade detta problem och hittade en lösning som #2 ville att jag skulle skirva, smart idé!

Jag högerklicka på counter-strike i steam och gick in på properties, och under menyn "updates" hade jag tryckt i "do not automatically update this game" vilket gjorde att det strulade. Detta ska istället vara iställt på "Always keep this game up to date". Så simpelt va det :]

Ha d gott! /Glenn

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..