1
Musproblem!
Postat av lytter den 13 Februari 2013, 16:57
0 kommentarer · 290 träffar
Har haft ett problem nu ett tag som jag börjar bli riktigt trött på! Det är så att min mus liksom inte alltid reagerar som den ska, om man drar fort med musen kan det hända att sista biten inte dras, om ni förstår? Som om man mitt i allt skulle släppa musen helt enkelt.
Har för nuvarande logitech g400-musen, men har även prövat med zowie ec1 samt två olika musmattor, men det är samma problem. Formaterade även för 2veckor sedan då jag tyckte det behövdes, hade problemet innan formateringen och nu även efter. Det kom helt plötsligt och har ingen aning varför.
Använder rinput, så "vanlig mouseacc" är det inte, har prövat köra utan rinput och då får jag mouseacc + detta problem. Har inte kryssat i rutan "förbättra pekarens precision" på pekaralternativ inne på kontrollpanelen.
Har -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd -freq 100 i launchoptions.
Någon som vet vet vad det kan bero på??? :D
Har för nuvarande logitech g400-musen, men har även prövat med zowie ec1 samt två olika musmattor, men det är samma problem. Formaterade även för 2veckor sedan då jag tyckte det behövdes, hade problemet innan formateringen och nu även efter. Det kom helt plötsligt och har ingen aning varför.
Använder rinput, så "vanlig mouseacc" är det inte, har prövat köra utan rinput och då får jag mouseacc + detta problem. Har inte kryssat i rutan "förbättra pekarens precision" på pekaralternativ inne på kontrollpanelen.
Har -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd -freq 100 i launchoptions.
Någon som vet vet vad det kan bero på??? :D