1
Ny fun karta :D, behöver tips
Postat av Bambi på hal is den 5 Januari 2012, 22:13
6 kommentarer · 158 träffar
Go'kväll alla fragbitare! Nu äre nämligen såhär att jag håller på att klistra ihop en ny cs karta. Kartan går ut på att man ska åka kälke längs en bana för att sedan åka in i mål. Väl inne i mål dör resterande spelare på mapen och man själv överlever.
Behöver nu lite tips och idéer på lite hinder m.m.
De hinder som finns redan nu
1. Man åker in i ett område och en tagg flyger ut från väggen och man dör dirr.
2. man åker in i ett annat område och det kommer fram en "mur" framför en och man krockar med den. Finns en liten risk att man kan dö.
3. Man bara flyger av kälken om man åker in i det speciella området.
4. Ett gupp :D. Failar man dör man.
5. Det finns vissa taggar som sticker ut från väggar och tak som gör att man kan flyga av kälken.
6. Era förslag :D. Dem finns dock inte redan nu.
Små frågor om hur jag ska göra.
Man ska inte ha några skjut vapen på banan. Men granater? Själv tycker jag flash låter imba då alla kommer spawna på samma ställe så det kommer bli flash krig i början.
Men smoke tycker jag låter kul. Just nu får man en smoke och så får man en bomb. Bomben har dock inget syfte alls utan är mer där för att den är kul.
Ska man spawna på kälkarna eller ska varje runda börja med att man springer mot dem.
Inga pics nu då jag har en hel del kvar att göra och orkar inte heller lägga upp några.
Kom med förslag och låt fantasin flöda :D
Behöver nu lite tips och idéer på lite hinder m.m.
De hinder som finns redan nu
1. Man åker in i ett område och en tagg flyger ut från väggen och man dör dirr.
2. man åker in i ett annat område och det kommer fram en "mur" framför en och man krockar med den. Finns en liten risk att man kan dö.
3. Man bara flyger av kälken om man åker in i det speciella området.
4. Ett gupp :D. Failar man dör man.
5. Det finns vissa taggar som sticker ut från väggar och tak som gör att man kan flyga av kälken.
6. Era förslag :D. Dem finns dock inte redan nu.
Små frågor om hur jag ska göra.
Man ska inte ha några skjut vapen på banan. Men granater? Själv tycker jag flash låter imba då alla kommer spawna på samma ställe så det kommer bli flash krig i början.
Men smoke tycker jag låter kul. Just nu får man en smoke och så får man en bomb. Bomben har dock inget syfte alls utan är mer där för att den är kul.
Ska man spawna på kälkarna eller ska varje runda börja med att man springer mot dem.
Inga pics nu då jag har en hel del kvar att göra och orkar inte heller lägga upp några.
Kom med förslag och låt fantasin flöda :D
Äre tufft att åka kälke?
8 personer har röstat