Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

life is up and down!!

Postat av safeuse den 5 Januari 2012, 22:12
9 kommentarer · 273 träffar
Hej.

Antar att det är fler som har samma.

Vissa perioder känner jag att allt går att göra, inget är tråkigt. Ta bussen in och byta en tröja kan bli nästa dagens höjdpunkt. Allt är kul, positiv inställning till det mesta. Den drivkraft och energi man sitter inne på är helt sjuk!
Sen bara poff vaknar du upp en morgon och känner att allt är piss. Det är inte mycket du hittar lycka i... sitta på fragbite och tröstrunka? Räknar dagar, sitter och väntar på dagen då allt vänder.
Du börjar leta fel i din vardag, om det kanske är där problemet ligger. Men icke, allt sitter i huvudet och gör dig totalknäckt.

Nu undrar jag lite, vad beror egentligen detta på? Varför är livet perfekt en dag och piss en annan? Då menar jag verkligen piss, du ligger på botten och orkar knappt stiga ur sängen. En annan dag kan du känna sån lycka att du verkligen är total hög på livet.
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..