Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#30 Jooo men grejjen är att dom var med när jag bokade mina skidor (ofc har jag inga egna men alla dom hade -.- vissa åker iof snowboard men iaf) och eftersom jag sagt att jag var pro så behövde jag boka alpinskidor för avancerade åkare.. kan ju inte ta nybörjare.. då skulle dom fatta att jag ljugit.. :/
#31 Varför inte säga från början att du inte är bra? Dem kanske kan lära dig annars. Skidor är inte svårt att åka, men det är svårt och krävs mycket träning att bli riktigt duktig.
#31 illa,, aja antingen så erkänner du och så kan ni alla skratta åt det eller så lever du vidare i lögnen och säger att du inte e van vid dom skidorna? ^^
#31: Säg bara som det är, dra ett /sorry och lev med det, du som satte dig själv i skiten.
Hatar verkligen om man säger som #35 föreslog, att man inte är van osv och sen kan inte ett skit. Då är det mycket bättre att du säger att du ljög för att inte verka löjlig.
Har spenderat en tredjedel av mitt liv i Åre och jag kan säga dig en sak; Du har inte en chans att lura dina polare. Inte ifall dom är erfarna skidåkare. Man ser på en gång, innan du äns kommer till backen. Så fort du lyfter skidorna, t.o.m :P
Visst du kan ta tips och inte se ut som en idiot som ramlar arslet av dig, men dom kommer ändå märka att du inte är pro :P
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
ta på dig skidorna o åk
bb
Lycka till ;)
#5 Låter bra! Ungefär något sånt jag tänkte mig!
#7 Tack!
#8 Will do! Ska äga han i störtlopp iaf!
Hur är det när man ska svänga då?
Då har du ju något att skylla på?
#18 Alltså jag går natur, jag lär mig jävligt fort!
Tack för alla tips hitills! Keep em' coming!
#26 LoL den där marcus var i simhallen samtidigt så han vet att det inte är sant :(
#27 Så jävla ont?
Hatar verkligen om man säger som #35 föreslog, att man inte är van osv och sen kan inte ett skit. Då är det mycket bättre att du säger att du ljög för att inte verka löjlig.
Dock är det cp jobbigt med alla tyska och danskar som kommer och ska åka , cirka 12 danskar och 15 tyskar åkte in i mig :s
Visst du kan ta tips och inte se ut som en idiot som ramlar arslet av dig, men dom kommer ändå märka att du inte är pro :P
oT: skyll på magbesvär och stanna hemma, sitt och NÖT CS. Problem solved.