Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt batteri började växa!

Postat av raez den 13 Februari 2011, 03:31
25 kommentarer · 165 träffar
Tjena fragbite

Satt framför datorn vid 6-7tiden igår innan utgång!
Sen gick min polare och duschade, då passade jag på att gå o ta mig en cigg (så jag inte behöver bjuda han). När jag har ställt mig upp känner jag att det blir varmt i fickan, jag tog upp mobilen och den var inte varm.
kan även tillägga att jag inte hade batteriet i mobilen utan den låg i fickan löst.
Sedan när jag stod ute på min altan så gräver jag i fickan och får upp 4st 10:or, dem var helt kokheta så jag slängde dom bara på altanen, tog upp batteriet och blev helt paff när det var säkert dubbelt så tjock som ett normalt batteri egentligen ska vara.
Det var även helt sjukt varmt så jag slängde den i snön och den forsatte växa, tog upp den lite senare för jag v ågade inte röra på den. när jag senare tog upp den var den inte lika tjock, men fortfarande mycket tjockare än det ska vara.
Och var även rosa på ena sidan.

Varför blev det så? har funderat på det i ett par timmar nu.

Sry för wall of text :D
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar