Hej fb haft en go kväll?
Kom hem från utlandet för några dagar sen, undrar om ni vet om man kan köpa en sån här leksak i sverige en polare fyller år snart! http://www.youtube.com/watch?v =fF9CjL1R-q4&feature=player_em bedded
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Taggade med 3 tjejer samtidigt på en fest och jag blev hur taggad som helst på en fyrkant. Men en tjej däckade, så fick nöja mig med trekant för en gångs skull. Sjukt less på livet då
Omställningen från sommar till höst gör att många faktiskt blir "deprimerade" och många förhållanden faller isär pga. det vilket leder till ledsna miner.
#6 Jo det är klart. Tråkigt att sånt händer. sjukt,galet,absurt,toksnett!!
Men jag tycker inte folk som blir sårade ska vänta och hoppas på att hon ska komma tillbaka. Det gör mig väldigt sur på vänner som tror att dom kommer tillbaka!
även om du lever efter den ideologin har du garanterat ångrat hur någon av dina flings slutade.
men visst håller med dig om att det kan vara lite konstigt att välja att vara uppbunden vid den här åldern. dock så har jag aldrig haft allt för starka känslor för någon och har en extrem rädsla för att bli involverade med någon så jag är väl inte rätt person att yttra mig om detta ämnet.
Eftersom du aldrig har blivit sårad, så förstår du uppenbarligen inte vad det innebär att vara det heller.
Blev dumpad för ca 1½ månad sedan, sitter fortfarande att deppa över henne. Men jag går ut, festar, tittar på film med grabbarna för det liksom. Deppa kan jag göra själv, även om vardagen suger så är det helgerna som kompenserar.
Vi var tillsammans i 3 år, och efter 3 år så kastar jag brev som hon skrev till mig efter 1½ år ihop, där det stod att hon inte kunde tänka sig livet utan mig.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Klart man blivit sårad samt dumpad!
Taggade med 3 tjejer samtidigt på en fest och jag blev hur taggad som helst på en fyrkant. Men en tjej däckade, så fick nöja mig med trekant för en gångs skull. Sjukt less på livet då
Men jag tycker inte folk som blir sårade ska vänta och hoppas på att hon ska komma tillbaka. Det gör mig väldigt sur på vänner som tror att dom kommer tillbaka!
http://fragbite.com/?threadID= 834116
Blir man bättre på att hantera det nästa gång, och ja, det kommer hända en gång till.
men visst håller med dig om att det kan vara lite konstigt att välja att vara uppbunden vid den här åldern. dock så har jag aldrig haft allt för starka känslor för någon och har en extrem rädsla för att bli involverade med någon så jag är väl inte rätt person att yttra mig om detta ämnet.
Blev dumpad för ca 1½ månad sedan, sitter fortfarande att deppa över henne. Men jag går ut, festar, tittar på film med grabbarna för det liksom. Deppa kan jag göra själv, även om vardagen suger så är det helgerna som kompenserar.
Vi var tillsammans i 3 år, och efter 3 år så kastar jag brev som hon skrev till mig efter 1½ år ihop, där det stod att hon inte kunde tänka sig livet utan mig.
Jo, det var sant.. -.-
Särskilt när du inte ens kan hjälpa din egna polare?!
Jävla tönt!
Men det går över, förr eller senare hittar du en bättre! :)