Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rätt att kränka Sverige?

Postat av JhVk den 31 Oktober 2010, 14:12
89 kommentarer · 263 träffar
Hallå!

Jag har under de senaste 2 dagarna noterat 2 trådar med id nmr 955945 och 955951 där 2st neandertalare inte bara kränker Sverige och dess fana utan oss svenskar överlag.

Dessa neandertalare som kommer hit ifrån en B nation för att söka skydd och bättre liv, som vi tar emot och tar hand om, väljer att pissa på vår fana, vår kultur och vår stolthet. Detta är i mina ögon en våldtäkt på vårt land och inte nog med det, dessa neandertalare anser att dem gör rätt för sig, att vi ska, och jag citerar, "anpassa oss efter dem och respektera dem för att vi hjälper dem".

Sen det som jag finner mest komiskt med detta är att så fort en tråd som skapas här på fragbite där det diskuteras invandringspolitik eller om det dyker upp kommentarer som är invandringsfientliga så blir tråden bortplockad och TS blir bannad under x antal dagar, likaså de som har fällt kommentarer som mods anser vara invandringsfientliga.

Men helt plötsligt så är det helt okej att vara tvärtom, du kan utan problem pissa på detta landet.

Och nej, jag hatar inte invandrare, jag har själv många goda vänner med utländsk härkomst, men dem som jag hatar är dessa idioter som med gott mod ställer sig rakt upp och ner och pissar på vår fana.

Detta är något som jag inte finner passande och jag tror nog att jag talar för fler där ute.

Detta är jävligt pinsamt fragbite, ni ska upprätthålla en moralisk och opartisk sida på ert forum, oavsett vad saken gäller så ska ni se på bägge faktorerna på exakt samma sätt.

Over and out

Rätt eller fel?

122 personer har röstat
Föregående tråd

89 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar