Hallå!
Jag har under de senaste 2 dagarna noterat 2 trådar med id nmr 955945 och 955951 där 2st neandertalare inte bara kränker Sverige och dess fana utan oss svenskar överlag.
Dessa neandertalare som kommer hit ifrån en B nation för att söka skydd och bättre liv, som vi tar emot och tar hand om, väljer att pissa på vår fana, vår kultur och vår stolthet. Detta är i mina ögon en våldtäkt på vårt land och inte nog med det, dessa neandertalare anser att dem gör rätt för sig, att vi ska, och jag citerar, "anpassa oss efter dem och respektera dem för att vi hjälper dem".
Sen det som jag finner mest komiskt med detta är att så fort en tråd som skapas här på fragbite där det diskuteras invandringspolitik eller om det dyker upp kommentarer som är invandringsfientliga så blir tråden bortplockad och TS blir bannad under x antal dagar, likaså de som har fällt kommentarer som mods anser vara invandringsfientliga.
Men helt plötsligt så är det helt okej att vara tvärtom, du kan utan problem pissa på detta landet.
Och nej, jag hatar inte invandrare, jag har själv många goda vänner med utländsk härkomst, men dem som jag hatar är dessa idioter som med gott mod ställer sig rakt upp och ner och pissar på vår fana.
Detta är något som jag inte finner passande och jag tror nog att jag talar för fler där ute.
Detta är jävligt pinsamt fragbite, ni ska upprätthålla en moralisk och opartisk sida på ert forum, oavsett vad saken gäller så ska ni se på bägge faktorerna på exakt samma sätt.
Over and out
Är du medveten om att vi svenskar tillhör folkslagen som beblandats mest med neandertalare? Samt att neandertalare hade större hjärna än människor?
Eftersom vi ska hårddra det hela som du nu ska göra och leka smart, så refererade jag till att dem är 2 idioter som inte har någon vidare koll på vad en moralisk grundpelare är och att dem saknar vägledningen i livet. Men du kanske har svårt att lägga ihop 1 + 1 `?
Kritiserar vi någonting som har med invandring att göra blir vi kallade rasister och media gör det hela större än andra världskriget.
Blir vi kritiserade är det helt plötsligt något positivt.
Gillar ni inte landet, åk hem.
Dina blatte kompisar som du beskriver har blivit hjärntvättade sedan barnsben och på så vis blivit försvenskade och ynkliga tro mig dom skäms över att vara blattar och förtjänar att bli utnyttjade.
I dagsläget är starkast vinner, DJUNGELNS LAG GÄLLER, Survival of the FITTEST!
KRIG MOT POLISEN FUCK AINA YEAAAH
Snälla, väx upp.
Inte för att jag vill gå in i en diskussion med dig.
Men hur mår du egentligen?
Med tanke på det som du nyss skrev, så måste jag placera dig runt 16-17 år, medelmåtta i skolan, försöker kompensera för detta genom att agera "cool" bakom en datorskärm. Jag tycker synd om dig.
Lever du kvar i 90-talet eller då alla var jämnlika eller så är du en SD anhängare eller moderat som bidrar till att kalassamhället och korruption blir större än tidigare.
Du hade en rätt sak i din kommentar "FUCK AINA", det är förmodligen en gris som ligger i Malmös svarta gränder och pangar på blattarna. Inte undra på att dom inte vill gripa sina egna grabbar
Sluta bara, väx upp.
Är det krig ni vill ha så åk hem och kriga.
Köp en 740 - Få en invandrare att flytta
#0 Du använder ordet "neandertalare" väldigt mycket? Visste du inte att det inte finns några sådana längre?
"Kartellen - Hälsning Till Högern" - Hårda grabbar
Jag har inte gått i skolan på 4 år (då jag tog studenten), jag bor tyvärr inte med min mor och min far, och nej, jag lever på min egna inkomst.
Något annat?
Själv tycker jag det är "neandetalare" att fortfarande hålla kvar vid den urgamla patriotismen som säger att varje människa är sitt eget land och dessa två hör samman. Om folk släppte alla upphöjda tankar om landområdet sverige så hade kanske bättre konfliklösningar uppståt än "Dem jävlarna hatar sverige" Och istället hade det uppstått en konversation "Jag hatar sverige" med svaraet "Varför då?".
Släpp det hårde greppet om patriotism och religion och börja lev i 2000-talets sekulariserade samhälle så kommer nog allt gå bra.
Hahaha :D, barn.
Jag hänvisar till kommentar #5 så även det kan bringa klarhet till dig
Definiera ditt val utav ordet "barn"?
Då jag personligen har klivit över den "tröskeln" för x antal år sedan.
Men jag blir väl inte direkt förvånad över att du skriver något sådant med tanke på din ålder
Vi måste lära oss att se konsekvenser i saker och inte vara så jävla själviska hela tiden i det här landet.
Vi kommer fortsätta att ta in invandrare och folk kommer alltid se det hela som en fet "kulturkrock". Fucking live with it.
Vad jag dock tycker är fel är att det känns som Sverige bara tar in massa invandrare för att det ska se bra ut. "Hej vi är sverige, vi tar in massa invandrare och vi är snälla" Om Sverige ska ta in invandrare tycker jag inte att man bara ska ta in dom och låta dom flytta till förorten där det inte finns jobb och det finns ofta dåliga förebilder som gör dom stackars ungdomarna till "gangsters" ska man ta in invandrare tycker jag också att sverige ska se till att vi kan ta hand om dom också dvs jobb, boende som vilken medelsvenne som helst. tycker att det är konstigt att bara "samla dom på hög under dåliga förutsättningar att lyckas" vilket jag då tror att det ofta leder till kriminalitet osv osv.
Jag är inte ute efter att;
1; kasta ut dem
2; förgöra dem
3; förinta dem
4; förkasta dem
Jag behövde skriva av mig i ren frustration över hur dem beter sig överlag.
Visst, vi har förståelse för att invandrare hjälpte till att bygga upp det här landet, för SJUTTIO år sedan. Största problem gruppen bland "blattar" är dem som föds i landet. Ifall de kmr hit ifrån ett land där dem har levt i misär, krig, blivit förföljda, fattigdom osv, så är dem tacksamma för det dem har.
Tänk efter lite;
Om det begås 1000 brott som är relaterade till "blattar". Hur många utav dem begås utav de som har FLYTT till detta land? (och nej, jag ska inte skönmåla svensken heller, så ni behöver inte påpeka det).
det är inte speciellt många. Det är den generation som växer upp nu som är problemet. Finns fan inte många "blattar" som är 30+ som beter sig som de som är födda 1984-2000 gör.
Du förstår inte helheten, kommentera inte mera
Trollar? definitivt inte.
Alkistraditioner och 54 åriga agneta med blendgula tänder och snapsandedräkt uppskattas inte av alla.
Näe, sug min balle tycker jag.
2014?
Det sjuka är att jävligt många kryssar JA. Det enda viktiga för invandrare i detta land är att lära sig språket, inte hoppa runt ett jävla ollonkranskors. Jag som är född i detta landet har aldrig tagit en del av denna skit och kommer aldrig att göra det, OT: och jag skrattar åt blattar som är födda i detta land som ser sig själva som svenskar.
Det är inte en rättighet att få komma hit, utan ett privilegium, man ska vara tacksam, inte förvänta sig att bli uppassad. Man anpassar sig till samhället inte tvärt om.
Finns så många som sköter sig och fullt försöker anpassa sig, massor med respekt till dem! Däremot finns det ju rötägg också.
Den omvända rasismen i Sverige i dagsläget är helt sjuk, tack gudskelov att SD kom in, hoppas på förändringar.
våra fina politik som är helt puckad, när en invandrare kommer till USA vill han genast vara amerikan men när han kommer till sverige vill absolut inte vara svensk.
Det är väldigt fel. Men kan bara skylla på sossar & Co
Plus så tror jag inte det riktiga svenska folket i största allmänhet skulle se en svart man eller en brun man som svensk.
Vi kan räkna upp det såhär:
Det kommer 500,000 utländska medborgare till Sverige för att bo här.
Som det ser ut med jobb, pengar osv så Sverige kapacitet att ta emot ca 100,000 och integrera dem i samhället. Resterande 400,000 hamnar i "systemet". Det är inte hållbart, men dessa människor är inte de största problemet idag.
Utan det är som jag poängterade i kommentar #29, den generation som vi befinner oss i. Dem som föds i det här landet, hamnar i ett "ghetto" och sen går det bara utför. Det är där problemet ligger.
Vi har ingen mångkultur i Sverige. Vart är japanerna, holländarna, australiensarna, kanadickerna osv?
Lite rolig(?) fakta:
En vit familj föder i genomsnitt 2.3 barn
En muslimsk familj föder i genomsnitt 7 barn
Räkna med att det ploppar ut ungar från att dem är 18 år.
7*7 = 49 (en generation)
49*7 = 343 (två generationer)
343*7 = 2401 (tre generationer)
På säg lite drygt 60 år så tillverkas det 2401 muslimer PER familj (om ni följer med)
En vit familj:
2,3*2,3 = 5.29 (en generation)
5.29 * 2,3 = 12.167 (två generationer)
12.167 * 2,3 = 27.9841 (tre generationer)
Skillnaden är enorm.
Bara bege sig in i sängen och skita i kondomen
Ditt geografiska läge har ingen jävla betydelse.
Okej...Vi tackar för din....intressanta....åsikt.
Och sen nej, jag äter SVENSKT kött, jag köper inte min oxfilé ifrån Irak.
Jag äter närodlade grönsaker och frukter.
Jag dricker SVENSK mjölk, som mjölkad ifrån SVENSKA kor utav SVENSKA bönder på en SVENSK bondgård.
Men det hör inte till diskussionen, tydligen har du grava problem med att läsa och förstå innebörden med denna tråden. Den poängterar ett problem vi har idag, och om du så fint ska blunda för allt som en fana, en nationalsång, ett land osv står för, så kan jag inte annat än tycka synd om dig. Du måste leva ett väldigt inrutat liv, som inte tillåter någon form utav glädje. Men men, man kan alltid hoppas att du finner kunskap någon dag.
Sen när är nazism och patriotism samma grej?
LÄS på lite förfan. Okunniga sate
Du däremot är naturligtvis nazist, herregud du likställer ju utlänningar med en sedan några årtusenden utdöd avart av apsläktet.
Personligen så tycker jag det är tråkigt att människor fortfarande känner behov av att vända sig till primitiv tribalism (religion, patriotism etc) i 2000-talets sverige.
#0 har många bra synpunkter, dock så var pollen konstig för iaf jag förstod inte vad "rätt" stod för, om det är rätt det du säger eller det invandrarna gör.... utveckla gärna nästa gång :)
Peace!
:)
Te.x dom här somalierna som kommer hit, hade en tjejkompis här för inte så längesen som höll på och bli våldtagen och jag såg det och ville bara döda honom men hann inte ifatt honom för hans försprång. Ibland så går dom fan överstyr.
Skicka bara tillbaka dom som inte sköter sig, det finns ju invandrare som sköter sig också. Hade invandrarna inte kommit till Sverige från första början så hade vi nog inte haft lika bra kultur och sånt som nu, samma mat etcetc.
Det finns både dåliga och bra invandrare, mer bra och mindre dåliga.
Nya generationens blattar som föds i Sverige är helt hemska. Tycker likadant om den nya generationen svenskar eftersom dom ofta tar efter "blattarna"s beteende av någon dum anledning och transformeras till en så kallad "wigger". Det finns inget värre än svenskar som uppför sig som om dom var blattar.
Nej, jag är inte rasist.
ABB hade inte klarat sig utan arbetskraften som kom ifrån Jugoslavien och Finland, din kebab som du äter medans du hatar turken som serverar den hade inte funnits, din lagkapten i fotboll är inte av det du anser vara svensk härkomst, precis som halva landslaget.
Och nej, jag är inte invandrare eller invandrarälskare. Skriver bara som det är. Rättfärdigar inte just dessa individer du syftar på just nu, men du skriver som om du är en såkallad rasist.
judar hånar svenskar, svenskar suger judekuk i kommentarerna och hejar på!
gg
Buhu, svenska män är patetiska. Vet inte hur man står upp för sig själv utanför internet, och jag menar inte att man ska gå ut och slå ner folk men dom flesta tar emot skit och ler och sen kommer online hemma och skriver om hur "blattar kommer och förstör".
Sluta vara en massa gnällande små kärringar och skaffa lite bollar och väx up. Jävla lättlurade folk men jag vet nog att dom flesta här är p12-p18 och att som tur är så växer majoriteten upp medan den resterande blir white trash.
Din kommentar var ju en fullständig poängmiss. Ser nu på din kommentarshistoria att allt du har för dig är att sitta och försöka förolämpa andra. Du försöker dessutom dra upp en seriös tråd på fragbite, vilket med god marginal placerar din ålder under 20.
"
Men helt plötsligt så är det helt okej att vara tvärtom, du kan utan problem pissa på detta landet.
Och nej, jag hatar inte invandrare, jag har själv många goda vänner med utländsk härkomst, men dem som jag hatar är dessa idioter som med gott mod ställer sig rakt upp och ner och pissar på vår fana.", framförallt "pissar på vår fana."
det låter på #0 som att han låter en fana representera honom när allt det är är en symbol för... tja, inte ett skit faktiskt. En avlång plätt land på jordklotet, om ens det.
Även om just DU äter närodlat osv, betyder inte det att alla gör det. Jag talade inte endast till dig, dessutom finns det säkert annat du bryr dig om som tillverkats av någon långt jävla bort. Typ dina kläder, din dator, din mobiltelefon osv.
jag tycker det är roligt hur du i andra halvan av ditt inlägg först säger att det första du skrev inte hör till diskussionen, sedan påpekar att jag inte följt tråden (vilket jag gjorde, jag valde bara att endast kommentera på en liten del av #0) och säger "Du måste leva ett väldigt inrutat liv, som inte tillåter någon form utav glädje. Men men, man kan alltid hoppas att du finner kunskap någon dag." vilket INTE ALLS har med diskussionen att göra. Så jävla korkad du är.
#71: Hah, du har så rätt så. Deal with it, rasist.
Skriv en bok och böla ut till media när du ändå är igång, ditt avfall.
Jag är ingen rasist, ledsen att göra dig besviken.
Och, som du kanske har missat i min tidigare kommentar #29 så poängterade jag just det faktum att invandrare hjälpte till att bygga upp detta land, som det har fungerat i varje land. (men det är inte det som står på agendan, men tack iaf)
Jag är 20+, men tack så mkt
Så ifall mina kalsonger tillverkas i Kina, vad har det för relevans för invandringen i Sverige?
Jag har inte för avsikt att "skriva en bok lr böla ut till media".
Ville helt enkelt poängtera något, men iofs är detta helt jävla fel forum då majoriteten utav användarna knappt är torra bakom öronen.
cool story bro.
#74 ingen, jag har aldrig argumenterat om invandring i den här tråden
vadå för kultur?
http://sv.wikipedia.org/wiki/K ultur_i_Sverige
Kapitalism fungerar inte i praktiken eller teorin, kommunism ftw!
kthx
Men tyvärr fungerar det så i dagens samhälle. Vänstern har ett enormt inflytande på majoriteten av folket, media säger hetsar som fan om invandring, hur fel det är och hemskt det är att vara stolt svensk. Så länge invandrare käftar så är det helt OK, men så fort en svensk yttrar sig så är det helt oacceptabelt och du är nazist direkt. Helt sjukt vad folk inte har någon koll heller, hur alla lyssnar på aftonhoran osv och går runt och ropar "SD FASCISTER I RIKSDAGEN!!!!" osv. Noll koll har de, men sorgligt att höra.
Sen att Fragbite väljer att följa strömmen och vara väldigt orättvisa osv själva är ingen nyhet. Fragbite har länge vart en väldigt dålig sida, där de flesta moderatorer är omogna personer som bannar de som tycker olika än de själva. Att jag sitter här och kommenterar kan tyckas vara underligt, men jag loggar in då och då för att kolla runt, sällan inte mer än 1 gång i månaden, delvis därför att sidan är helt värdelös, men också pga att jag nästan varje gång blir bannad för att jag skrivit något som p12 admin inte höll med om ( som denna post tex ) Dock kunde jag inte bry mig mindre, för som sagt, vridna skitsidor finns det nog av.
Sverige har;
Världens mest utbyggda och bästa sociala skyddsnät
Världens bästa sjukvård
Vi är ett högt aktad och respekterat land när det kommer till internationella affärer och de produkter som vi exporterar
med mera.
Så tyvärr, vi är ingen B nation.
Sen prattat dy myket duktiga sverige. du mig lera kanske kan?
11 Juni, 2010.
"We have chosen sixteen lists, which represent a broad range of aspects of societal development and which are among the most frequently cited. These indexes have been compiled by the UN, universities, international organizations and independent foundations. None of them are based in Scandinavia.
We combined the countries placings in the various lists into an overarching ‘meta-index’. Just as when we last did this three years ago, Sweden comes in first place, averaging 4.6. The other Nordic countries take the next four positions. Other countries on the list include Germany, which averages 15.0, the UK on 18.9, the US on 25.4, Russia 72.9, China 82.0 and India 90.6."
Är Sverige en A-nation?
En befolkning som knappt kan skilja mellan kropp och själ...