1
Laptop
Postat av ohlsonclas den 15 Juli 2010, 04:01
5 kommentarer · 193 träffar
tjenare
varit och köpt en laptop för 7990KR.
Samsung R80 Series
MS Windows 7 Home Premium 32-bit
Intel Core i3 CPU M 330 @ 2.13 ghz
4GB ram
NVIDIA Geforce 310M (512 mb)
Var det värt pengarna eller hade jag kunnat köpa en bättre för de pengarna? Sen vore det schysst om någon kunde ge lite på tips på bra antivirus skydd!
tack på förhand,
tech
varit och köpt en laptop för 7990KR.
Samsung R80 Series
MS Windows 7 Home Premium 32-bit
Intel Core i3 CPU M 330 @ 2.13 ghz
4GB ram
NVIDIA Geforce 310M (512 mb)
Var det värt pengarna eller hade jag kunnat köpa en bättre för de pengarna? Sen vore det schysst om någon kunde ge lite på tips på bra antivirus skydd!
tack på förhand,
tech
bra köp?
6 personer har röstat
Själv har jag ingen lillebror men om jag blev misshandlad av ett par äldre så skulle min bror helt ärligt döda dom
Patetiskt att det är långt ifrån säkert att befinna sig utomhus längre skulle jag vilja säga!
Varför i helvete sitter du då vid datorn och skriver den här ytterst dumma tråden, när du har färska spår och bara kan springa ut redan nu? :|
Fan nästan ALLTID man hör om att det är invandrare som misshandlar/rånar folk helt spontant, hände mig senast idag att ett negergäng gick fram och tjöta och knuffa på oss, men vi ignorerade dem bara, och tillslut gick dem därifrån, förmodligen för att gå och mucka med något annat gäng som inte gjort en fluga förnär..
Men mångkultur är bra! Tjoho!
#21 Ringer just nu runt och försöker hitta vad fan som helt enkelt hänt och vilka som kan vara skyldiga, jag må vara kass kanske borde springa runt ut och leta efter dem men vet att det inte kommer leda någon vart, jag vet knappast mycket om händelsen utan hoppas snarare på att polisen löser det som är ute och letar just nu.
#22 Det var han inte, det var mycket tidigare på kvällen.
#23 Tyvärr är det så, tyvärr.
#24 Det blir ju så på något sätt, finns 13 åringar som t.o.m befinner sig i drog missbruk. Något har definitivt gått snett, sorgligt detta.
Jag vet bara inte, är bara så förbannad på dessa VUXNA som gav sig på en jävla 13 åring! Hoppas fan dom brinner någonstans.
han var dock inte blatte men seriöst de finns redigt sjuka människor asså!
men vänta 10 år, då kommer man inte kunna vara säker i sitt hem längre.
Vi arbetare har det b ra.