Tjenare alla Fbare
Nu äre så här,
Jag har sökt in till 6 gymn, dock har jag hamnat på reservplats på alla och jag har frågor!
* De gymnasiet jag helst vill gå i står jag som 8:e reserv av 127 platser totalt på linjen, jag ligger 5 poäng under intagningsgränsen. Finns det ngn chans att jag kmr in elr är det kört?
* Jag stod förut som 5:e reserv, men nu gick jag upp till 8e reserv, vafan hände?
* Jag har låst mitt svar om att stå kvar som reserv på alla val via webben, räcker det eller måste man skicka in lappen också?
* Vad händer om jag inte kommer in som reserv på ngt av mina 6 val?
Tacksam för snabba svar!
om du vill vara säker. Skicka bara in lappjävlarna OCKSÅ, en sån jävla simpel sak. Förstår mig inte på vissa folk!?
Om du inte kommer in på något utav dina 6 val. Då kommer du inte in på gymnasiet?
Då kanske du skulle tänkt på att höja dig i ett ämne och kommit in, t.ex. lägg ner mer tid på skolan, slöa jävel!? ( nu utgår jag från att du har rätt så låga poäng eftersom du är reserv på 6 val!!!!!!)
e1; Du har 205p.. vad sökte du in på för linjer? Du är rätt så medelmåtta asså... dvs. jag tror att du lätt skulle kunna skippat dessa 3 timmar cs varje kväll efter skolan på vardagar och pluggat lite mer ;) IMO :)
OnT: Är det inte lite sent nu ändå?
2. De kanske minskade antalet platser? Inte fan vet jag
3. DET RÄCKER VÄL?
4. Du är inte intagen på något gymnasium, men man kan söka in på ställen till och med efter skolstarten om man har tur och ändå få gå där.