Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Det hände igen, tjejen

Postat av hbw_ den 26 September 2009, 12:15
11 kommentarer · 64 träffar
Hej.
Har lite kärleksbekymmer och eftersom alla delar sina problem på fragbite tänkte jag ge det en chans.
Förra året runt jul träffade jag en tjej och vi fattade tycke för varandra, allt kändes bra och vi kysstes några gånger. Efter ungefär en månad så verkade hon ha glömt mig över en natt, hon smsade inte och skrev inte hjärtan i sms etc. Jag trodde att jag gjort något fel men det enda svar jag fick var att det inte kändes rätt. Jag mådde kasst men kom över det.

Nu har det hänt igen, historien upprepar sig...
En månad innan skolan började så träffades vi för att ta kort i parken till ett projekt hon hade. Senare fick jag reda på att hon tänkt att hon ville kyssa mig flera gånger och att hon hade sett hur "snygg" jag igentligen var.
Det började hetta till lite men när vi börjat skolan så försvann det över en natt igen och nu verkar hon ha en annan hon gillar.

Vadfan ska jag göra, vad gör jag för fel?
Hjärtat skriker efter den här tjejen medan förnuftet säger att det är fel.

De första dagarna låtsades jag som ingenting men nu håller på att knäcka mig, behöver tips på saker att göra för att glömma och tips på hur jag skulle kunna lösa det.

besluts ångest is teh..

29 personer har röstat

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar