Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mystisk person vid dörren

Postat av Nebabek den 21 Juli 2009, 16:11
20 kommentarer · 190 träffar
Hej!

Jag och min polare sitter i hallen där jag har datorn, och kollar runt lite här på FB...

Sen ser vi att någon försöker att öppna dörren, vi ser hur handtaget börjar dras neråt, fast det var låst som tur var.

Efter några sekunder gick min kompis och kollade genom ett sånt här kikhål som de flesta lägenheter har, fast ingen var där..

Vi hörde också att dörren in till huset öppnades och stängdes fort som fan, fast vi hann inte till fönstret innan personen var borta, ingen var där.

Vi har hämtat några redskap som vi kan använda vid ett eventuellt återförsök till att komma in i lägenheten, jag har ett basebollträ och min polare har 2 stycken trumpinnar som han kan slå med..

Vi är rädda som fan nu, tänk om någon försöker igen, man vet ju aldrig om det kunde ha varit en mördare, inbrottstjuv eller något helt random..

----
Vad kan vi göra för att ta ner våran rädsla? Fan min polare kommer inte att våga åka hem senare ikväll pga denna händelse..
----

Edits kommer senare om det har hänt något...
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar