Tjenare, har en inlämningsuppgift till imorgon. Och ska ta reda på vilka de viktigaste åren i EUs historia är. självklart när det bildades och vad mer?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
In där och ladda ned modsen.
Precis som i Oblivion så var det privatpersoner som fick stå för det Bethesda inte kunde göra.
Utan modsen är det inget vidare spel, men med modsen blir Skyrim de spel de kunnat bli om det hade varit utvecklat för PC från början och inte konsol.
Finns olika, nu har det bara gått en vecka sedan spelet släpptes så det kommer komma många mer.
Men några ger bättre grafik, andra nya quest, en del fixar buggar, somliga lägger till andra "creatures" och mounts, nya raser kan man lägga in, nya vapen/armor.
6# 8# joo förstår det, mods kan göra spelet, men jag är inte direkt den sorten som orkar bry mig om att modda ett spel, om jag nu är tvungen att göra det för att göra spelet intressant och spelbart så kanske det inte är något för mig då.
Men funderar starkt på ett singelplayer spel som kan vara intressant ett tag, installera N go lix, no mods no nothing, googlade runt och finns tydligen folk som inte gillade oblivion men älskade morrowind/fallout 3, dock har jag inte testat något av dem spelen.
Tbh, är jag i samma sits som 5# jag har inte spelat ett singelplayer spel helt ut sedan half life 2.
Men i helhet nu, antar att spelet inte är direkt värt att pröjsa 500kr för om man inte är så värst insatt i dess förgångare huuh?
Jag är helt ny bland rpg, har enbart spelat fps. Har aldrig trott att ett spel som detta har vart något för mig, jag har gillat när alla i princip har samma förutsättningar då det känns mer skillbaserat.
På grund utav att jag inte är i sverige och att mitt internet här är rätt sunkigt så har jag inte velat spela något cs.
Tankade skyrim för några dagar sedan och kan säga att jag är helt hooked. Det är en riktigt skön spelkänsla och tiden flyger iväg. Det finns alltid saker att göra och förbättra.
Kriga runt i coola miljöer med högt ingameljud i lurarna är riktigt nice.
Otroligt snyggt spel och det känns välutvecklad. Förutom att hästarna är OP på att klättra i berg men de dör av att gå ner för en liten dörrkarm.
Tycker spelet är riktigt nice. Sedan har man kanske en speciell 'erb :'D att tacka för en boost i spelkänslan men det är en annan femma.
Vi är 4 dudes i Oslo som sitter och softar o spelar på nätterna, alla olika karaktärer och göra olika saker. Riktigt roligt.
Tanka skiten istället för att köpa så kan du prova det?
Jag köpte Oblivion och gillade det inte alls, precis som du beskrev det. Men Skyrim. Fan vad jag älskar spelet. Det är mycket mer djurliv, grafiken är så mycket fräschare. Massa ++, som sagt hade dina tankar innan jag köpte skyrim men ångrar mig inte!
Du borde köpa det. Men jag själv som är ett stort fan av Oblivion kan inte hjälpa att jag gillar det mer än Skyrim... efter ett par 3 quests så kommer du in i skyrim och du får TES kännlsan men Skyrim toppar aldrig Oblivion. Oblivion story mässigt och spel mässigt är det 10x bättre. IMO men tycker du borde testa Skyrim.
Oblivion är ett spel du kan spela 1000 gånger och inte tröttna eller så var det för mig. Men efter att klarat alla guilder och main storyn på Skyrim känner jag inte riktigt för att spela om allt.
Och ett stort plus till er alla som spelar Skryim eller nydligen börjat spela det... Spela det inte för än ni spelat Oblivion!!
#19 Huvud storyn var grym ingen diss till den! Det ända som var segt var när man skulle stänga en Oblivion gate i varge stad. :/
#21 spelat Morrowind också men fastnade... Sjukt mycket svårare. + fattade inte riktigt hur spellsen fungerade. Hail the dunmers. (Dark elf är min favorit ras.)
#22 Det jag syftade på. Sen så försökte jag spela oblivion 2010, fick en liten besk känsla av gammalt. Men från första sec av Skyrim så hade man en fräsch känsla
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
Men nu kan du döda vittnen innan dom hinner larma vakter och på så sett komma undan. Har inte haft några problem med att sno saker
http://planetelderscrolls.ign. com /
In där och ladda ned modsen.
Precis som i Oblivion så var det privatpersoner som fick stå för det Bethesda inte kunde göra.
Utan modsen är det inget vidare spel, men med modsen blir Skyrim de spel de kunnat bli om det hade varit utvecklat för PC från början och inte konsol.
Men några ger bättre grafik, andra nya quest, en del fixar buggar, somliga lägger till andra "creatures" och mounts, nya raser kan man lägga in, nya vapen/armor.
Ja, det mesta.
Men funderar starkt på ett singelplayer spel som kan vara intressant ett tag, installera N go lix, no mods no nothing, googlade runt och finns tydligen folk som inte gillade oblivion men älskade morrowind/fallout 3, dock har jag inte testat något av dem spelen.
Tbh, är jag i samma sits som 5# jag har inte spelat ett singelplayer spel helt ut sedan half life 2.
Men i helhet nu, antar att spelet inte är direkt värt att pröjsa 500kr för om man inte är så värst insatt i dess förgångare huuh?
skyrim och fallout får man inte missa, det är så jävla värt att spela.
Spelen är lika legendariska som zelda var
http://en.wikipedia.org/wiki/T he_Elder_Scrolls_II:_Daggerfal l
http://en.wikipedia.org/wiki/T he_Elder_Scrolls_III:_Morrowin d
http://en.wikipedia.org/wiki/T he_Elder_Scrolls_IV:_Oblivion
http://en.wikipedia.org/wiki/T he_Elder_Scrolls_V:_Skyrim
Endast de två sistnämnda är värda att spela.
De tre förstnämnda skulle behöva göras om.
EDIT;
Morrowind kan vara värt om man har mods.
http://www.youtube.com/watch?v =2r6hilB6Dlc
På grund utav att jag inte är i sverige och att mitt internet här är rätt sunkigt så har jag inte velat spela något cs.
Tankade skyrim för några dagar sedan och kan säga att jag är helt hooked. Det är en riktigt skön spelkänsla och tiden flyger iväg. Det finns alltid saker att göra och förbättra.
Kriga runt i coola miljöer med högt ingameljud i lurarna är riktigt nice.
Otroligt snyggt spel och det känns välutvecklad. Förutom att hästarna är OP på att klättra i berg men de dör av att gå ner för en liten dörrkarm.
Tycker spelet är riktigt nice. Sedan har man kanske en speciell 'erb :'D att tacka för en boost i spelkänslan men det är en annan femma.
Vi är 4 dudes i Oslo som sitter och softar o spelar på nätterna, alla olika karaktärer och göra olika saker. Riktigt roligt.
Tanka skiten istället för att köpa så kan du prova det?
Köp skiten as värt mycket roligare än oblivion dock älskade jag obilvion och älskar skyrim ännu mer.
Oblivion är ett spel du kan spela 1000 gånger och inte tröttna eller så var det för mig. Men efter att klarat alla guilder och main storyn på Skyrim känner jag inte riktigt för att spela om allt.
Och ett stort plus till er alla som spelar Skryim eller nydligen börjat spela det... Spela det inte för än ni spelat Oblivion!!
Morrowind är nog det bästa rpg spelet någosin skapat...
Skyrim är GOTY och jävligt spelvärt, spelat 50h nu :)
#21 spelat Morrowind också men fastnade... Sjukt mycket svårare. + fattade inte riktigt hur spellsen fungerade. Hail the dunmers. (Dark elf är min favorit ras.)