Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träning

Postat av Croweats den 18 December 2008, 01:49
11 kommentarer · 163 träffar
Hej, jo nu är det så att jag är lite tjock, varit lite tjock ett par år nu och jag tänkte att jag skulle ta tag i det nu men jag vill även bli starkare i ben och armar.
Till armarna så har jag 10 kg hantlar och för att försöka komma i form har jag kört armhävningar och har ganska nyligen alltså 1-2 veckor sedan börjat med situps, men nu är det så att jag är kanske 1.75 lång, trodde jag skulle gå ner, väger nu 80 kilo, så jag tänkte aja, jag kör hårt på träning så nu är jag någorlunda stark i armarna men vill ändå få bort det dryga vidriga fettet som döljer mina muskler. Så tycker ni att jag ska fortsätta så här tills det försvinner eller tycker ni att jag borde göra något mer? Typ äta rätt så strikt eller liknande? Äter nästan aldrig godis eller liknande. Sen undrar jag också om ni har några förslag hur jag ska träna benen, vill ut och springa, vet att det bränner bort mitt fett, grejen är att jag kommer hem vid kanske 4-5 varje dag och då är det mörkt ute, och då pallar man inte springa, så några ideér om hur jag ska fortsätta min träning?

Vad är snyggast?

20 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar