Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sommarskola -

Postat av 30slakFOSHO xP den 19 Juni 2008, 00:27
21 kommentarer · 213 träffar
Hallå,
efter vår tarminen så gick det lite snett för med mina betyg pga cs. jag gjorde läxorna osv men tappade focus, som gjorde att jag inte kunde konsentrera mig på lektionerna. höst tarminen hade jag okej betyg , några vg, ett mvg (bild) o resten godkänt.

när jag kom hem med dem var pappa skit nöjd osv, o sa att jag skulle höjja ribban till vår tarminen. Under denna tid jag hade bra betyg lirade jag mest wow. under vinterlovet lanade jag med några polare som lirade förmestadels counter-strike, som jag också började lira.

under hela vår tarminen har jag lirat konstant cs , som har satt mig till ett beroende! så jag började tänka taktiker osv på lektionerna som gjorde att jag tappade helt o hållet focus. Men har endå klarat mig bättre änn vad jag trodde, 2 ig resten g och behållt mvg i bild.

matte är ett av ämnena jag har IG i, vilke e jävligt drygt.Eftersom matte nu är ett kärn-ämne så ledde detta till sommarskola i 4veckor, upp varje morgon 6:30 sen ta bussen. slutar kl 12.

tv4 var där idag, eller igår klockan har ju passerat 00:00.
http://anytime.tv4.se/webtv/?p rogId=639537&treeId=100715&ite mId=429171&renderingdepartment =2.757

vill dock påpeka att jag e INTE den killen som blir intervjuad.
DISKUSSION: går/har ni gått på sommarskola? pga vad o vilket ämne.

mvh mannen utan vett=)
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar