Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorspelande

Postat av Morti den 20 Maj 2007, 19:40
31 kommentarer · 44 träffar
Tjo!
Jag har funderat lite och kommit fram till att en del föräldrar är ganska korkade... De sitter och säger "spela inte dator så mycket, du kommer få fyrkantiga ögon" , "Du sitter vid datorn för mycket gör något annat spela fotboll t ex"

Jo visst är det sant att en del sitter alldeles för mycket vid datorn. De som inte går till skolan för att sitta vid datorn är helt korkade enligt mig. Visst jag tycker också det är kul men vafan, när du är 30 år och utkastad från mamma och/eller pappa var tar du vägen då om du inte har någon utbildning eller något ?

Nu till Diskussionen...
Föräldrar tjatar om man sitter vid datorn osv osv.. MEN de inser inte själva att när man sitter vid datorn sitter de (oftast) och glor rakt in i tvn istället. Jag tycker det är löjligt när de säger sånna saker och själva glor rakt in i en burk.

En sista sak jag vill säga innan någon börjar whina om att jag inte gillar mamma eller pappa osv så måste jag säga : Jag VET att det är för att de vill sina barn väl som de säger det. Dock kommer meningen någon gång emellan åt som säger "Ja du får ta ledigt och åka på DreamHack bara för du sköter skolan så bra" eller liknande.

Så vad tycker ni? Har föräldrarna rätt eller fel Angående dataspelandet ?

Tittar dina föräldrar mycke på tv?

110 personer har röstat

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar