Hej.
Jag beställde ett tangentbord och en musmatta igår från
www.tbh.se (Saitek Eclipse, SteelPad S&S). Jag har två frågor. Blev lite osäker på om det är svensk layout på tangentbordet, eftersom jag redan har betalat och väntar på att få grejerna skulle jag bli missnöjd om det kom hem ett tangentbord med engelsk layout. Sen undrar jag hur lång leveranstiden är också.
Jag har kollat runt på deras hemsida efter dessa fakta, utan resultat.
Vi strävar efter att sända dina varor så snabbt som möjligt. Normal leveranstid ligger på 1-4 arbetsdagar. Detta beroende på lagerstatusen hos oss eller våra leverantörer. Samt vilken arbetsbelastning vi själva har för tillfället. Vid varje produkt i vårt sortiment anges "Lagerstatus". Detta är den tid det generellt tar för dig som kund att få dina varor.
Det var ju svårt att hitta...
#3 Var köpte du ditt?
enda skillnaden är att 'ä' och 'ö' ser annorlunda ut på t-bordet men windows är inställt på svenska så det är inga problem. '\' är flyttad ett steg åt höger och '|' är inte utmarkerad alls.
om du skulle råka få nåt annat än svenska så går det att köpa ny knappsatts.
#6 Okej. Vad kostar det då isf, och vart köper man det?
Såg en gång en kille som sprejjade nån sajtek kryp i väggen i cs.. den var typ vit och den hade X i varje öga.
Om nån vet vart man hittar bilden, PM mig, och skicka länken.
Jag beställde därifrån 10.00 (vi säger att det var en måndag) fick sakerna runt 12:00 dagen därpå. Så leveransen går hur snabbt och bra som helst =)