Som en del av er förmodligen vet så kommer det att bi 20 års gräns på samtliga krogar nu efter nyår.
Men som tur är har de nu gjort om lagen och vi som blivit 18 i år och redan kunnat gå ut på krogen kommer att få göra det även fast vi inte är 20!
Vad tycker alla ni 88or som blivit lurade på krogen om det då?
vissa hör inte hemma på krogen överhuvudtaget vare sig dom är 18 eller 35 år.
KÄLLA PLEASE, är et inte bara ett rykte än?
Den kommentaren av #68 säger det mesta, skulle inte klaga över höjd åldersgräns om den skulle fungera som #0 beskriver, dvs att de som redan är 18 får fortsätta besöka krogen
Men troligtvis är det nog bara BS från #0:s sida
och ni 20+are som säger att ni inte vill umgås med oss dödliga, ni menar ju inte det ni säger, det är ju tro på faen just ni som raggar på tjejerna som är runt 18-19, om inte yngre. jag tror ni skulle få gå hem och masturbera om lagen skulle ändras. inga "småflickor" på krogen längre :/ då är ni yngst.... igen
Krogen suger iaf.
#218 Ja och det är stor chans att det kommer införas i framtiden dock inte innan 2007.
Lagstiftning ftw, småbarn kan gå till McDonalds o äta mjukglass lr vafan som helst
Det finsn inga uppgifter om 20 å¨r på krogen, inga bekräftade uppgifter, Ni som är 87:or, även om det mot förmodan skulle bli 20 år så är det det året man fyller 20 som gäller för att komma in så de rör inte oss.
Dock är allt fejk
Skulle det bli 20 års gräns så får du gå på krogen NÄR DU ÄR 20! Fyller du 20 års den 15e Juni SÅ FÅR DU INTE gå på krogen i Feb! Aight?!
Där står det att det av regeringen avisas att man ska höja åldersgränsen, men att de fortfarande vänta på remissvaren...
men inte fan blev det ändrat efter nyår
Gimme källa plz. Visserligen fyller jag 20 den 19:e mars, men det är fan 3 månader utan krog. :(
Så länge man inte uppför sig illa så tycker jag man ska få gå på krogen som 18 åring dock.
Ni som inte är så gamla kommer alla att märka detta också när ni kommer upp i åldern lite. Orkar själv knappt med ställen där det springer runt massa 18åringar som tycker det är skithäftigt att dom är på krogen och får dricka pilsner...
Har alltid var lite dubbelmoral att man får gå på krogen vid 18 och får köpa alkohol på systemet vid 20. Tycker antingen att man ska sänka bolagsgränsen till 18 också så att folk lär sig dricka ordentligt och uppföra sig tidigare. Eller att som det diskuteras här att man låter 18 åringarna mogna lite till innan man släpper in dom på krogen vid 20år ålder.
Och sist men inte minst måste jag bara säga tt bara för att man är myndig vid 18års ålder så behöver det inte för femöre betyda att man är vuxen som människa...
fyller år i februari nästa år och då SKA jag ut på krogen dirr!
och de berör mig inte endå :D
Belive it or not, your mother is hot.
! Pucko