Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misshandel för att försöka våldta någon?

Postat av Köksmannen den 29 Maj 2014, 03:58
15 kommentarer · 710 träffar
Var på väg hem ifrån krogen med en tjej som jag träffat som gick i polarns klass.
Hade gått ungefär halvvägs hem när en kille skriker på mig och slår till mig i bakhuvudet.
Jag däckar direkt och kommer inte heller ihåg så mycket själv förutom att bruden stog brevid mig.

Denna idiotiska man börjar skrika åt mig att jag försökte "våldta" tjejen och att hans grannar "larmat" han om detta, att han skulle göra någonting åt detta. Det enda jag kan se från honom är att han har en hells angel jacka, jeans och flätor i håret. Börjar direkt käfta emot honom om vad jag gjort och tjejen brevid mig håller helt fullständigt med MIG.
Vi fortsätter skicka massa skit mellan mun och mun tills han tillslut drar sig undan och försvinner.

Jag vet denna mans adress, jag har vittne och allting för att kunna få fast denna kille, men är det verkligen värt det?
Undrar hur ni skulle ha gjort i denna situation, anmäla eller helt enkelt låta det vara?

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar