Kom och tänka precis på varför folk vill sköta sig. Jag har alltid varit den som har gillat att busa och gå lärarna på nerverna under min tid i skolan. Inget jag ångrar direkt då jag fortfarande gillar att jävlas med folk som tror dem mår bättre av att sköta sig. Det b*giga beteendet går mig på nerverna.
Vad precis är grejen med att sköta sig? Vad får er slavar att tro att det är bra? Snälla, enas och slå till. Bevisa att vi är människor och inga maskiner som regeringen kan slå på och av när de vill!
#2 Hur ska vi enas om vi går runt och går folk på nerverna.
#15 Han har rätt. Lägg ner hela detta misslyckade system. Ingen får lov att vara ifred.
#16 Kul? Det smakade underbart. Kommer ihåg att det var en grön tub med träd på.
Så enkelt är det.
Palla vara dryg mot lärarna i onödan. Om det var en snäll lärare så var jag snäll tillbaks, om hen var arg/sur/dryg så kunde jag undermedvetet bli det med så hen fick samma bemötande av mig som jag fick av hen.
Men med det sagt så tycker jag mycket bättre om en bra stämning i ett klassrum än en dålig.
Dom blev ju ofta mobbade men antar alla lever olika tycker synd om personer som inte uppfostrats med humor utan tar allt 100% seriöst
Din tråd makes no sense.
Det finns en annan variant på den gyllene regeln som lyder ungefär så här: Man ska uppföra sig på ett sätt som - om alla uppförde sig likadant - så skulle allt automatiskt bli bra.
Om alla kör mot rött ljus faller syftet med trafikljus och vi kommer ha traffic-mayhem och väldigt mycket olyckor. Det säger sig självt?
Sedan finner jag inget nöje i att sabotera för andra utan bidrar hellre till att alla får det bättre. Någon måste ju jämna ut det lite eftersom det finns för många människor som tycker som du.
Om någon visar mig dålig attityd/respekt blir den bemött på samma vis tillbaka
Detta var nog det sjukaste jag läst, du måste ju ha sinnessjuka skador i hjärnan.
#35 Ja men vem fan tror du att jag är haa? Sopa.
Blir dock väldigt problematiskt när personer som du och TS finns, folk som inte vill förstå eller kan, för den delen.
Vi är alla människor och tillsammans kan vi skapa ett bra samhälle där så många som möjligt kan trivas.
Det är klart att man kan jävlas lite och busa då och då, vad vore livet annars om man inte får ha lite kul?
Vad är din definition utav att "punda mycket"?
#40 "#26 Jag tror ingen här förstår det korrekta syftet. Vi ska inte dryga mot våra medmänniskor utan dem som satt oss i denna skiten."
Så han har haft en dålig uppfostran?
F.ö varför skulle man inte få jävlas?
Det är ju roligt.
Det känns ju som att du busar hela tiden, tar det inte udden ur hela grejen? Lite som att man inte ska röka w33d varje dag, det får bara motsatt effekt.
Ya sure about that ma man?
Det är vårat sätt att bete oss som dig, fast det drabbar bara folk som dig och inte precis alla andra.
Med andra ord, vi är lite smartare. Synd där.
BeNGaN95^_^