Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Detta snacket har pågått sen typ 2008. Tycker fragbite har blivit nice nu när de gjort om sidan, då man kan läsa lite nyheter inom de olika scenerna. Jag hänger mer på fragbite nu än jag har gjort de senaste 5 åren :) Kysss
#10 Har man någonsin fått vetta svar här? Tror inte problemet ligger här.
Kommer ju ihåg perioden där alla svarade med "Formatera" som en lösning till allt.
#11 Mm det var typ ett år sen alla gjorde det. Precis som #10 säger jag går in här dagligen som rutin. Har blivit en vana. Man stänger ner lika fort för det är bara fullt med tolvåringar nu ändå.
Folk blir äldre och får för sig att sidan blir sämre, suckar lika högt varje gång.
Det är ni användare som gör forumet, ni kan inte ha inställningen att ni är så himla sköna och att allt var bättre förr. Det har varit likadant hela tiden, det är ni som uppför er annorlunda och därför uppfattar forumet annorlunda.
Att gaming-scenen har förändrars är en annan sak, men då får ni allt ta och engagera er i spelsektionerna som finns här istället för att klaga. Jag tycker till exempel att Dota-sektionen här är intressant att följa, men att få användare gör sig hörda i den.
#15 Förut så fanns det dock en gemenskap, ALLA spelade cs 1.6, alla hade något att diskutera och hjälpa varandra med.
Nu är det bara rent trams som man skriver i brist på annat att göra.
#17 Det är för att det är så utspritt, garanterat att vi hade 10x mer trafik då.
Delar du all trafik vi får just nu mellan dot2/lol/csgo, klart det känns så.
#16, #17, #18 Det må kanske stämma. Det har nog att göra med att Fragbite och Cs 1.6 var DET ENDA som fanns innan, det var bäst liksom. Alla sysslade med just det. Nu finns många spel och andra sidor man kan hänga på. Så att den gemensamma nämnaren inte finns påverkar helt klart, det får jag medge.
Samtidigt som forumet handlar allt mindre om gaming.
Måste korrigera dig lite då du säger att allt är likadant som förr, det är det ju knappast. Dock ser jag inget negativt i förändringar men att påpeka att det är användarnas är bara tokigt.
Förr så va det en simpel design med cs som inriktning (och lite till).. Under jularna blev det julstämning på sajten, vart väl inte någon riktig stämning i år. Finns mycket mer man kan komma på. Nu är sidan istället allt om allt (och liteeee cs).
:)
håller med dom flesta men fragbite håller på att dö ut ja, jag vart medlem på denna sida 2009 och då var det fan mera liv och mera roligt, nu är alla tråkiga ingen är rolig längre, det görs bara tråkiga forum trådar, många tolvåringar ochså.......... 2015 R.I.P
#23 Ärligt talat så hade det redan gått långt utför 2009, det var nog precis slutet på en era utan dess like.
Tänk vilket bra liv man hade på den tiden, onanera, spela cs och sitta på irc och fragbite!
Jag kommer nog vara här tills sidan dör mer eller mindre. Första konton 05, så jag var lite sen jämfört med vissa andra gamla rävarr, men det är fan 10 år snart.
Checkar alltid läget på fragbite innan jag ens tänker tanken på facebook <3
Sedan "fragbite 2.0" kom slutade jag "hänga" på fragbite. Blivit så ypperligt dåligt, sen har man märkt alldeles för många !dioter för orka "hänga" på fragbite.
IRC tiden, gemenskapen. Folk som faktiskt visste vad de talade om hängde här och inte bara var cancer. Nu?
Forumdelen har jag övergett, fjortisar överallt. En blandning mellan flashback och familjeliv.
Sidan? Har vant mig. Men enormt störande att ha allt skit på vänster sida.
Flödet? Ja, det är svårt att ta något seriöst när fjortisarna floodar artiklarna med egotrippad, meningslös text. Men läser jag en nyhet som jag tycker om så kanske jag slänger iväg en kommentar.
Generell synvinkel? Har blivit för kommersiellt. Var bättre förr, har blivit för gammal. Man hoppades ju på att nya generationen skulle sprida lite ljus men det lär ju inte ske förens i nästa samhälle.
Instämmer, 2015 är lite väl tidigt att säga att det är "dött".
Sidan är enligt mig mycket tråkig. .
Forumet händer det typ ingenting på, och det är för mycket skit saker runt om på sidan.
Man borde få möjligheterna att själv kunna minimera sakerna man inte vill se osv.
Skulle hellre att dom går tillbaka till den gamla designen denna är fruktansvärt ful, alldeles för mycket skit. Sedan är dom sjukt sega på göra nyheter så man hänger inte direkt här för att få information vad som händer i olika spel för det finns massvis med andra sajter som är 10gånger bättre än fragbite. Tittar väl mest in här nu för någon rolig forumtråd men även där börjar det bli rätt dött.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Hur han påverkar låter jag vara osagt, men att det rör resultatet är jag ganska säker på.
Nej på pollen!
Kommer ju ihåg perioden där alla svarade med "Formatera" som en lösning till allt.
Det är ni användare som gör forumet, ni kan inte ha inställningen att ni är så himla sköna och att allt var bättre förr. Det har varit likadant hela tiden, det är ni som uppför er annorlunda och därför uppfattar forumet annorlunda.
Att gaming-scenen har förändrars är en annan sak, men då får ni allt ta och engagera er i spelsektionerna som finns här istället för att klaga. Jag tycker till exempel att Dota-sektionen här är intressant att följa, men att få användare gör sig hörda i den.
Nu är det bara rent trams som man skriver i brist på annat att göra.
Delar du all trafik vi får just nu mellan dot2/lol/csgo, klart det känns så.
Samtidigt som forumet handlar allt mindre om gaming.
Måste korrigera dig lite då du säger att allt är likadant som förr, det är det ju knappast. Dock ser jag inget negativt i förändringar men att påpeka att det är användarnas är bara tokigt.
Förr så va det en simpel design med cs som inriktning (och lite till).. Under jularna blev det julstämning på sajten, vart väl inte någon riktig stämning i år. Finns mycket mer man kan komma på. Nu är sidan istället allt om allt (och liteeee cs).
:)
Tänk vilket bra liv man hade på den tiden, onanera, spela cs och sitta på irc och fragbite!
Checkar alltid läget på fragbite innan jag ens tänker tanken på facebook <3
*single tear*
Det är ju nästan 50/50... MINDBLOWN! :PPpPppPp
Forumdelen har jag övergett, fjortisar överallt. En blandning mellan flashback och familjeliv.
Sidan? Har vant mig. Men enormt störande att ha allt skit på vänster sida.
Flödet? Ja, det är svårt att ta något seriöst när fjortisarna floodar artiklarna med egotrippad, meningslös text. Men läser jag en nyhet som jag tycker om så kanske jag slänger iväg en kommentar.
Generell synvinkel? Har blivit för kommersiellt. Var bättre förr, har blivit för gammal. Man hoppades ju på att nya generationen skulle sprida lite ljus men det lär ju inte ske förens i nästa samhälle.
Sidan är enligt mig mycket tråkig. .
Forumet händer det typ ingenting på, och det är för mycket skit saker runt om på sidan.
Man borde få möjligheterna att själv kunna minimera sakerna man inte vill se osv.