Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Nerå gillar den nya layouten!! Liten svårt att hitta bara men man vänjer sig nog. Stilrent och snyggt.
Någon som har lust att citera mig och skicka PM så man får testa och se hur det ser ut? :D
Nej. Sidebaren innebär en klar förbättring, och själva trådarna/kommentarerna är väl bara en vanesak. Resten av sidan kan se ut hur fan den vill, kommer nog hit ibland ändå.
Så länge man hängt på fragbite för att se sidan först gå från sidan om counter-strike till att bli sidan om e-sport och sen kommer denna versionen... tror faktiskt de blir en quit från fragbite ^^ men förstår dem! Man ska gynna nya generationer för att få fler användare, inte de äldre.
Gillar det mesta! Känns nytt, fräscht och aktuellt. Forumet är dock sämre, för jobbigt för ögat att lösa kommentarer etc, för dåliga markeringar. Speciellt själva tråden högst upp. (TS alltså, innehållet utav tråden)
Man ser knappt vad som är det viktiga, allt är lite för tätt utan några tydliga markeringar.
Vad man än tycker om den nya siten känns det väldigt idiotiskt (i alla fall i mina ögon) att sluta använda en site bara för utseendet. Folk säker samma sak om allt facebook, dagstidningar etc. etc.
Men man besöker ju inte en site för att titta på hur fin den är, utan man är ju där för innehållet? Så de som tänker sluta läsa fragbite bara för den nya siten borde ju inte haft något att göra här innan heller?
Det kommer onekligen ta en hel del tid att vänja sig vid det nya utseendet. Men jag tycker att sidan blev mycket finare nu, och dessutom så är det kul att Fragbite uppdateras och hålls vid liv!
Just vid sådana tillfällen så hade poll varit utmärkt..
Men självfallet så kommer jag att vara en aktiv medlem till sidan trots att designen på sidan har ändrats. Givetvis så kommer det att bli lite gnäll från vissa här om det, men snart så vänjer man sig vet det.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
jag slutar ej med fb dock så borde dom inte överdrivit och gjort om allt..
Någon som har lust att citera mig och skicka PM så man får testa och se hur det ser ut? :D
#18 Hmmm, testar
Man ser knappt vad som är det viktiga, allt är lite för tätt utan några tydliga markeringar.
Älskar hur man ser när man blivit besvarad btw ^^
Men jag tycker de är riktigt nice !
Men man besöker ju inte en site för att titta på hur fin den är, utan man är ju där för innehållet? Så de som tänker sluta läsa fragbite bara för den nya siten borde ju inte haft något att göra här innan heller?
Sidan är släppt förtidigt imo, mycket buggar och massa saker som inte ser genomtänkta ut :o
Men självfallet så kommer jag att vara en aktiv medlem till sidan trots att designen på sidan har ändrats. Givetvis så kommer det att bli lite gnäll från vissa här om det, men snart så vänjer man sig vet det.