Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sysselsättning med musik!

Postat av Blastox den 10 Juni 2013, 14:13
14 kommentarer · 206 träffar
Tjena!

Sitter här inne på typ 2a veckan med en ihärdig förkylning, tappat rösten totallt!
Vart tänkt att jag skulle ut och söka nya jobb men hur ska man nu kunna presentera sig utan att ens yttra en mening...

Sååå jag tänkte ta upp något som jag gått och tänkt på rätt länge men aldrig direkt försökt mig på!
Alla gör ju sina egna mixar med house, dubstep etc, tänkte göra ett försök med det också faktiskt, verkar ju sysselsätta en i flera timmar och de är ju också något svårt som tar sin tid att lära sig att behärska, Det är ju inte så att jag ens siktar högt med det, bara för skojs typ.

Så har ni några program att rekommendera åt mig? Vad brukar dessa kändisar använda för program, typ Avicii, Nicky Romero etc, Eller vad använder ni er utav?

Testade på tidigare under gymnasietiden med Reason och det vart faktiskt lite kul men hade annat för mig då, nu har jag ju inget direkt framför mig sååå.

Give me some hints! Vad ska man inskaffa för att testa sig på att göra lite musik, inom house, dubstep, techno, trance och dyl om det nu ens kräver specifikt program då dvs!

tack på förhand!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar