Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Studera vidare

Postat av krx den 27 Mars 2013, 09:36
16 kommentarer · 256 träffar
Tjenare! Nu är det så att jag tar studenten till våren, vilket ska bli jäkligt skönt! Men jag är väldigt fundersam över vad jag ska göra när sommarlovet är slut. Har tänkt försöka jobba i sommar, men sedan eventuellt studera vidare till hösten. Och som de flesta vet, som tar studenten i år, kan man ansöka till att studera vidare just nu. Men jag är inte riktigt säker på vad jag vill utbilda mig till, därför vänder jag mig till er för lite tips.

Går just nu tredje året på Teknik, men är väl inte så där jätte intresserad av programmering osv. Men har jämt haft jätte lätt för matte, så funderar på någon typ av Ingenjör. Men gillar även att göra saker och inte bara sitta still, som man förmodligen gör när man utbildar sig till ingenjör, sitter still alltså.

Så vad finns det i allmänheten som verkar intressant och man kan utbilda sig till? Uppskattar alla möjliga tips om vad som verkar kul och intressant, känns ju lite onödigt att plugga 3-5 år och sedan ångrar man sig helt.

Blev lite wall of text, men vad jag söker är egentligen bara tips på arbeten/utbildningar som verkar intressant och roliga, som jag sedan kan läsa vidare om på egen hand.

Tack på förhand! :)

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..