1
Problem med grafikkort
Postat av dennedenne den 27 Mars 2013, 09:37
5 kommentarer · 199 träffar
Hej!
Det är såhär att jag fick en ny uppdatering till mitt grafikkort igår och bestämde mig för att ladda ner den nya uppdateringen. Men efter jag gjort detta så loggar jag in på WoW, vilket funkar jätte bra tills jag trycker "Enter World" på någon av mina gubbar, jag hinner komma in till "världen" men sen direkt, så stängs spelet av.
Först trodde jag det kunde ha med Add0ns att göra, men tydligen inte, det slutade med att jag installerade om hela WoW vilket inte gjorde någon skillnad.
Jag misstänker fel på drivrutinen som jag fick till mitt grafikkort då det blev såhär efter att jag installerade den.
Men det konstiga är att det fungerar felfritt när jag spelar CS:S utan problem.
Vad är felet, och hur ska jag gå till väga?
Vill ha seriösa svar, inga svar så som "köp ny dator", "köp nytt grafikkort".
Om jag måste göra det, så vill jag ha en förklaring till det.
Mitt grafikkort:
NVIDIA GeForce 8800.
Tack på för hand! :)
Det är såhär att jag fick en ny uppdatering till mitt grafikkort igår och bestämde mig för att ladda ner den nya uppdateringen. Men efter jag gjort detta så loggar jag in på WoW, vilket funkar jätte bra tills jag trycker "Enter World" på någon av mina gubbar, jag hinner komma in till "världen" men sen direkt, så stängs spelet av.
Först trodde jag det kunde ha med Add0ns att göra, men tydligen inte, det slutade med att jag installerade om hela WoW vilket inte gjorde någon skillnad.
Jag misstänker fel på drivrutinen som jag fick till mitt grafikkort då det blev såhär efter att jag installerade den.
Men det konstiga är att det fungerar felfritt när jag spelar CS:S utan problem.
Vad är felet, och hur ska jag gå till väga?
Vill ha seriösa svar, inga svar så som "köp ny dator", "köp nytt grafikkort".
Om jag måste göra det, så vill jag ha en förklaring till det.
Mitt grafikkort:
NVIDIA GeForce 8800.
Tack på för hand! :)