Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fullmåne, era bästa upplevelser.

Postat av Jontyzz den 27 Mars 2013, 09:24
15 kommentarer · 350 träffar
Tjena fragbite, sitter här i skolan och filosoferar lite och tänker tillbaka på gamla minnen,. som alla andra här har jag också upplevt fullmåne med en väldigt speciell person.

Hon hette, Sabrina, runt 175cm lång, brunt skinande hår, stora gröna ögon som man bara kan drunka i. Hon var "den" för mig.

Året var 1998 vi hade precis kommit hem till Sverige från Bulgarien där vi fiskade efter räkor. Och när vi kom hem till Sverige så skulle vi gå på en utflykt och när natten kom där vi satt på klippan så var det fullmåne och jag kände mig levande.

Och mitt i allt ståhej, ( ni fattar vad som hände ;) ) jag tog henne i tvåan och ungefär 13 minuter in så kommer det ett gäng gäng räkor och börja tjafsa med oss, säger att dom också vill va med, jag sa då till ledarräkan att om ni inte återvänder dit ni kom från så kommer jag att äta upp hela deras ras.

Dom sa inte mer efter det och gick tillbaka till det jag gjorde. Vi avslutade och gick hem.

Det var en rätt underlig natt för när vi gick hem så trodde jag såg voldemort stå och lura där i buskarna med sitt nakna huvud, tänkte inte mer på det så gick hem och sov.

Och när jag vaknade så var klockan 13:37 och då tog jag upp mitt förstoringsglas och GISSA vad jag såg? Jag såg fullmånens reflektion i förstoringsglaset. Snacka om mirakel, jag kände att jag kunde göra vad som helst, så jag tog på min läderjacka och hoppade ut genom fönstret, (7e våningen) jag visste att jag skulle överleva och precis innan kollisionen så började jag flyga.

Man skulle säga att jag var rätt ensam där i luften när jag flög runt, men man är ju egentligen aldrig ensam när man accepterat Jesus som sin frälsare och beskyddare. Det var oerhört fantatiskt.

Så säg min fb , vad är era bästa fullmåneminnen?
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..