Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Playzeek, dagiscommunity?

Postat av PumaBalsam den 25 September 2012, 08:56
30 kommentarer · 276 träffar
Då har pz gjort det igen, Bannar betalande medlemmar som aldrig fuskat eller gjort sig skyldig till andra regelbrott pga att nån p12 skickat in "fuskdemo" som bara visar cleana frekvenser.

Låter tråden tala för sig själv: http://www.playzeek.com/#index .php?key=forum&forumAction=sho wthread&threadID=136263&forumI D=7&threadPage=1

Diskussion: Tycker ni det är rätt att först ta betalt för att utnyttja sidan, sedan banna användare från sidan i brist på kompetens på att skilja mellan nedtankade skills och duktiga spelare? Bryr mig egentligen inte då lirandet nu för tiden enbart har funkat som avkoppling och hobby vid sidan om vardagen. Men när människor lägger ut pengar på nåt borde man kunna vänta sig nån form av seriositet tillbaka. Köper jag en cola på mcdonalds får jag inte en mugg sirap och en käftsmäll tillbaka liksom, right?

Jag hade köpt alltihop om dom inte hade nån betaltjänst, men banna folk hej vilt och sedan dra in cash på kuppen samtidigt som man låter en drös med användare som inte ens anstränger sig att dölja fortf. får spela vidare, det är det som inte går ihop för mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar