Tjena, sitter hemma hos tjejen just nu och hon är borta på praktik till runt 17.00 så tänkte lira lite gw2, hennes dator ska klara av gw2 på hög grafik settings men konstigt nog så får ju hennes pc bluescreen rätt ofta, typ garanterat att den hakar sig eller bluescreenar efter att ha hamnat i viloläge, driv rutiner är uppdaterade och hon kör på ett 32bit Win7 så hon kan ju inte maxa på ram minne, kan detta va problemet?
help a fellow gamer out plz!
Oh btw, offtopic, hon har ju skaffat kattunge också, hur tröttar man ut en sån ordentligt... lol, har lekt med honom i kanske 1 timme nu och han är fortfarande pigg som fan haha.
Ha en awesome måndag!
Skrivet med min Android-mobil
2# självklart, iaf casual, fast det är rätt skönt med att folk slutar också, slipper man att spela på ostabila servers osv :) finns ju folk som har hype för varenda spel nu för tiden lix
GW2 är inget spel som är skoj hardcore, man kör igenom det snabbt och tröttnar lika fort. Att spela spelet i den takt det ska spelas, ta 100% world completion och göra alla dungeons, tar lite längre tid.
Tyvärr hör jag till skaran som vill känna att min karaktär blir bättre och starkare ju mer tid jag lägger på den, så är inte fallet i GW2 tyvärr, inte på level 80. Du kan komma undan med billigt exotic gear som är fult men har lika bra stats som alla andra armors, och då återstår bara utseende, vilket folk betalar sjuka summor för.