Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kompis vann på poker

Postat av stolpen12 den 5 Augusti 2012, 15:32
80 kommentarer · 789 träffar
Hej, nu ska jag snacka lite om min polare som är grym på poker!

Allt började i 8:an när han spelade lite smått med vänner, ett monster hade skapats som sakta men säker skulle växa sig större.

Efter ett tag övergick han till online poker då han kände att dem han spelade med inte höll samma standard.
Han körde kanske ett år låg -/+ och samtidigt läste han på hur mycket som helst om eventuella bluffs osv. så han blev ständigt bättre.

Förra sommaren hade han cirka 8000 dollar på kontot som han lyckades spela bort med lite otur.

Efter det hade han en lyckad poker vända och lyckades kamma hem 1000 dollar som han sedan tog ut och använde till diverse saker som kläder och nöjen.

Vid den här tiden hade hans föräldrar blivit mindre och mindre accepterande med hans poker spelande då han kör om enorma summor för att vara 15 år och dem vill ju inte att han ska bli beroende av skiten vilket han redan är (?).

Så han kunde nu inte sätta in pengar på sitt konto utan att dem skulle märka så han fixade en sponsor och började spela via hans konto och använde ursäkter som: jag ska till tivoli, kan jag få lite pengar?

Såklart fick han pengar men istället för att gå på tivoli satt han oss sin käre sponsor och lirade poker!

Han hade gått back cirka 3000 kronor det senaste halvåret.

Men igår då gav han sig in i en turnering och lyckades komma 3:a!!!!!!!!
Han vann 14000 dollar som 15 åring, han har tagit ut dem och hans föräldrar vet inte att han har dem och om han säger det kommer dem ta pengarna.

Så jag har två frågor, har denna kille en chans att bli något stort inom pokervärlden, och hur ska min vän kunna spendera sin pengar och på vad utan att hans föräldrar märker?

Gav lite bakrundsinformation for the lulz så ni kunde sätta er in i hans sits lite och jag ursäktar för stavfel!
Föregående tråd
Nästa tråd

80 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar