Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Alla trådar om Påven

Postat av TROLLDEG den 2 April 2005, 23:40
160 kommentarer · 117 träffar
Hejsan, jag kom just in på FB och såg ett ex antal trådar om RIP påven med ett par hundra svar som löd: "RIP" och "SYND".

Skulle bara fråga er,

är det någon som brytt sig om Påven innan han dog?

EDIT:

#102 Du har faktiskt helt rätt, jag visar inte empati.

Det hitler gjorde mot judarna, alla människor som dött under världens krig och alla naturkatastrofer, nej, jag skiter i. Varför? Inget har påverkat mig.

Ska man gå runt och sörja varje dag som du påstår så skulle vi nog inte ha tid med något annat.

Dessutom var det 200 000 och inte 300 000 som du påstår. Men 100 000 människor är en värdslig sak, eller vad säger du Virt?

En kommentar som "RIP" "SYND" skulle nog aldrig kunna få tillbaka den tidigare påven, dessutom blir han inte mer eller mindre glad för att folk sitter och kommenterar det på en mer eller mindre cs-community.

#150, tack FuNix. Äntligen någon som håller med mig lite =]

PS! #125 Stjärtvirt, när Påven blir en av världens kändaste personer, då kan du ringa mig. Han är känd inom katilocismen, ingen annanstans. Elvis Presley, de i gruppen The Beatles, Saddam Hussein, ja dom är kända. Titeln Påven är riktigt känd, knappast den personen som är Påven.
Föregående tråd
Nästa tråd

160 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar