Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Skulle verkligen vilja se om Sony presenterar PS4, eller "Orbis" som den enligt rykten kallas för tillfället. Det kan dock mycket väl stämma då om man kombinerar Deras PSP Vita och PS4 Orbis får man Orbis Vita som på latin betyder "Livets cirkel". Att använda din PSP Vita som handkontroll till PS4 skulle vara en möjlighet, eller att de kombinerar de båda konsollerna på ett schysst sätt hade vart kul att se!
De DÅLIGA, mycket DÅLIGA, ryktena om PS4 är dock många!
PS4 sägs inte vara kompatibel med PS3 spel, så alla som har samlat på sig ett bibliotek med PS3-spel kan säga tack och adjö till att ta med dem till nästa generation. Detta gäller även PS1/2-spel.
PS4 spelen sägs även komma att vara låsta till ett PSN account. Det spelet DU köper kommer bara DU att kunna spela. Tack och adjö även till att låna ut spel eller köpa begagnade på Blocket/gamestop.
Subscription spelade verkar också vara "hot". Dvs. att du betalar ca. 50 $ om året för Black Ops 2 och får under hela den tiden uppdateringar, patcher, nya banor osv. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, varken bra eller dåligt, känns bara som en extragrej de lagt till för att tjäna lite pengar.
Usher!!!!!! Lätt att jag köper alla nya prylar xbox har att erbjuda den kommande säsongen!!!!!
Lite tråkigt att det var så tomt på något sätt, kändes som wii u all over again. Det enda som var lite intressant var väl Splinter cell.
Resten = FPS general & Casual spel.
Herregud va Microsofts presentation var dålig. Det fanns INGET som jag tyckte var intressant. Kinect, fitness och film? Har de på 1 år inte kunnat komma på något roligare?
Jag har aldrig varit nån xbox fanboy men detta var verkligen katastrof.....
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://piclair.com/0z21t
Schema för de intresserade.
Borderlands 2
Assassins creed 3
Halo 4
God of War: ascension
Wii U
Inte lika taggad i år som jag brukar vara :(
Nintendo visar upp Wii U ikväll 24.00 btw.
http://www.nintendo.co.uk/NOE/ en_GB/news/nintendo_direct_477 64.html
GTA !
VAFAN ÄR BATTLEFRONT3 :'(
Skulle verkligen vilja se om Sony presenterar PS4, eller "Orbis" som den enligt rykten kallas för tillfället. Det kan dock mycket väl stämma då om man kombinerar Deras PSP Vita och PS4 Orbis får man Orbis Vita som på latin betyder "Livets cirkel". Att använda din PSP Vita som handkontroll till PS4 skulle vara en möjlighet, eller att de kombinerar de båda konsollerna på ett schysst sätt hade vart kul att se!
De DÅLIGA, mycket DÅLIGA, ryktena om PS4 är dock många!
PS4 sägs inte vara kompatibel med PS3 spel, så alla som har samlat på sig ett bibliotek med PS3-spel kan säga tack och adjö till att ta med dem till nästa generation. Detta gäller även PS1/2-spel.
PS4 spelen sägs även komma att vara låsta till ett PSN account. Det spelet DU köper kommer bara DU att kunna spela. Tack och adjö även till att låna ut spel eller köpa begagnade på Blocket/gamestop.
Subscription spelade verkar också vara "hot". Dvs. att du betalar ca. 50 $ om året för Black Ops 2 och får under hela den tiden uppdateringar, patcher, nya banor osv. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, varken bra eller dåligt, känns bara som en extragrej de lagt till för att tjäna lite pengar.
Xbox/microsoft snackar, inget revolutionerande direkt.
#14 Håller med dig på samtliga punkter.
Lite tråkigt att det var så tomt på något sätt, kändes som wii u all over again. Det enda som var lite intressant var väl Splinter cell.
Resten = FPS general & Casual spel.
Jag har aldrig varit nån xbox fanboy men detta var verkligen katastrof.....
Bäst hittills helt klart.
SpawN var där också, coolt :P
Watch_Dogs
Watch_Dogs kommer till PC, Xbox360 och PS3.
http://www.eurogamer.net/artic les/2012-06-05-ubisofts-watch- dogs-unveiled-platforms-not-ye t-disclosed
Och demot spelades på PC förövrigt.
Haha, KSI är så skön.