Hej allihopa!
Häromdagen låg jag och sov, sedan vaknade jag, sen somnade jag om igen (ca en halvtimme sov jag), och då kunde jag styra min egna dröm, dvs. jag kunde förstöra en massa saker gå fram till någon och prata osv. Det är som i verkligheten, bara att man vet att man är i en dröm, så man kan göra vad man vill utan att oroa sig för polisen eller något liknande.
Detta har hänt mig 3 gånger nu och jag undrar om man kan bestämma om man ska styra i en dröm eller inte, om ni har något sorts "trick" hur man gör detta? För det bara kommer för mig när det väl händer och vill veta hur, för det är väldigt roligt när man väl är i drömmen.
Har detta hänt er?
Tack på förhand! :)
Förlåt för eventuella stavfel eller/och likande fel. :)
Det finns många som påstår sig ha entrat en annan värld, en sk. Astral Värld (med hjälp utav Astral Projektion).
Man kan också få en ball UKU (Utanför Kropps-Upplevelse - Är inte 100% på översättningen) och då kan man flyga omkring i sitt rum eller ute på gården etc. Det är riktigt coolt:)
Astral Projektion och UKU kräver mer träning än Lucid Dreaming, men all träning är värt mödan.
Det finns många guider på internet och flashback har en perfekt guide/beskrivning på hur man ska gå tillväga. Du kan också kolla på youtube:)
Meditation är bra att kunna innan man börjar med LD, UKU och Astrala resor!
Lycka till och lev väl!
#7 Tack som fan! :D
lätt värt
Det var typ, vi snackade sen så ba ÄH FUCK THIS JAG STYR FAN DETTA JU, tänkte jag då. Så körde jag igång med saker som ni är för små för att höra om ;);)
Det kändes som jag vaknade fast inte kunde röra på mig, sen började jag simma omkring i mitt rum ;s
#11 Det låter trovärdigt. Visst är det roligt? Kanske inte när man upptäcker att man inte kan röra sig, men när man flyger runt etc. så är livet underbart!:-D
- Kan du inte, så ska du inte! -
#27 "DOUBLE JAM!!!"
http://video.google.com/videop lay?docid=-6713610631307257111