Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#8 Ja, eftersom jag inte har något namn på bilden då kanske du kan öppna ögonen? När man kollade snabbt såg det ut som henne, kollar du noga syns det klart och tydligt att det inte är Miley Cyrus.
#18 ja, en kändis är väll en person som generellt sett är känd hos personer i alla åldrar, inte bara hos några fåtal som kollar på the hills.
Peter Forsberg är känd, likaså Mats Sundin. Mikael Persbrandt ska inte heller glömmas bort. Däremot är en dumskalle från jersey shore till exempel, inte direkt "känd" enligt mig faktiskt.
#26 ja, förväntar du dig att jag ska vara trevlig gentemot dig, då du precis skrev att ingen egentligen vill veta vad jag tycker, och att du tycker jag är löjlig?
driver om att våldta tjejer, knulla dem i stjärten med deras egna blod, drivit med muslimer osv? då länkade jag den bilden för att inte någon skulle ta illa vid sig. Nu gjorde jag även det här, och du är väl inte så jävla dum så du tror att jag själv trodde jag lyckades trolla honom? självklart vill jag ju att han ska förstå att jag trollar. jag ville ju göra det övertydligt för helvete. jag har ju redan fått det bevisat för mig att det inte är miley cyrus.
Att du dock verkade ta extremt illa upp, få för dig att tillsammans med din kaffepojke hemsk, försöka tillrätta visa mig då du ,s om du nu ser, hade extremt fel, är lite komiskt.
tror du jag förste trolla honom seriöst, genom att länka trollface?
#39 scrollade för snabbt, och trodde att #22 var en annan.
och om det seriöst inte gick upp för dig att jag försökte vara övertydligt med att jag trollade, hur fan lyckas du använda en dator? förstod du absolut inte att, även fast jag vart bevisad till att ha fel, skriver miley cyrus, länkar ett trollface, att jag inte var speciellt seriös med mitt försök?
Och ja, du kallar ju mig alla möjliga saker, så nog fan är du lite småsur. dock tycker jag det är otroligt roligt att du kallar mig newfag, medans du själv gick rakt in i fällan.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
!
hon var med i the hills.
#3 Sant det är Audrina Patridge!
vart är världen på väg. the hills, på fragbite? jisses.
Peter Forsberg är känd, likaså Mats Sundin. Mikael Persbrandt ska inte heller glömmas bort. Däremot är en dumskalle från jersey shore till exempel, inte direkt "känd" enligt mig faktiskt.
och om du inte förstod,
http://www.google.se/imgres?q= trollface&um=1&hl=sv&sa=N&biw= 1280&bih=831&tbm=isch&tbnid=c6 ghZFcsm_afFM:&imgrefurl=http:/ /rnjn.se/&docid=DveyFGIxT-CQMM &imgurl=http://rnjn.se/trollfa ce.png&w=5000&h=4068&ei=e42ZTo uVKu7c4QTcg8nwAw&zoom=1&iact=r c&dur=247&sig=1162311545766751 65731&page=1&tbnh=137&tbnw=168 &start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r: 0,s:0&tx=113&ty=62
whats your point?
#29 newfag? verkligen? hahaha.
vad är det jag inte behöver?
driver om att våldta tjejer, knulla dem i stjärten med deras egna blod, drivit med muslimer osv? då länkade jag den bilden för att inte någon skulle ta illa vid sig. Nu gjorde jag även det här, och du är väl inte så jävla dum så du tror att jag själv trodde jag lyckades trolla honom? självklart vill jag ju att han ska förstå att jag trollar. jag ville ju göra det övertydligt för helvete. jag har ju redan fått det bevisat för mig att det inte är miley cyrus.
Att du dock verkade ta extremt illa upp, få för dig att tillsammans med din kaffepojke hemsk, försöka tillrätta visa mig då du ,s om du nu ser, hade extremt fel, är lite komiskt.
tror du jag förste trolla honom seriöst, genom att länka trollface?
kolla vem som helt plötsligt vart trollad.
och om det seriöst inte gick upp för dig att jag försökte vara övertydligt med att jag trollade, hur fan lyckas du använda en dator? förstod du absolut inte att, även fast jag vart bevisad till att ha fel, skriver miley cyrus, länkar ett trollface, att jag inte var speciellt seriös med mitt försök?
Och ja, du kallar ju mig alla möjliga saker, så nog fan är du lite småsur. dock tycker jag det är otroligt roligt att du kallar mig newfag, medans du själv gick rakt in i fällan.
inte mycket old school över dig.
och sen är inte du rätt person att säga att jag inte är rolig. jag är den roligaste personen i Uppsala!
trist sötnos