Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sommarjobb

Postat av fulakon den 16 Juli 2011, 10:50
70 kommentarer · 623 träffar
Tja!
Sitter här med extrem beslutsångest..! Har snart jobbat klart mina 3 veckor på mitt sommarjobb och har blivit erbjuden ett till sommarjobb under augusti, problemet är att jag har varit hemma och tagit det lugnt ca 6 dagar detta lov hittills (sommarjobbar på ett annat ställe i sverige just nu så är inte hemma nu heller) och för jobbet i augusti kommer jag få ca 4-5000 och det är en hel del pengar att ha kul för men skulle ändå vilja va hemma ett tag innan skolan börjar och kunna sitta och chilla vid datorn och sånt...

vet inte vad jag ska göra! jobbet är som parkarbetare, typ kratta och klippa buskar 8 timmar per dag..! vad hade ni gjort, jobbat och tjänat 4-5000 till (har tjänat 10 000 hittills inräknat lön och pengar jag får av mina föräldrar för betyg) eller hade ni vart hemma och tagit det lugnt och vart med kompisar?

jobb vs fritid?

151 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..