1
Utbränd och deprimerad?
Postat av tjursnålle den 16 Juli 2011, 10:46
7 kommentarer · 350 träffar
Jag tror mig har blivit utbränd, har på senare halvår börjat ägna mer och mer tid till datorn efter ett ha lovat mig själv att aldrig mer sitta så mycket som jag gjorde förut, sakta men säkert har jag börja nöta spel 24/7 igen. Känner mig trött konstant, vänder på dygnet hela tiden, gym motivationen och resultaten har börjat gå åt skogen, hungern är dålig och sömnen är kass och känner någonstans att jag känt detta förut när man satt som värst.
Kan detta stämma? att man blir utbränd av att sitta för mycket
Har faktiskt ett tag nu funderat på att åka på jobb tillsammans med ett par kompisar i norge för att bryta detta träsk.
Visst finns det saker annat än datorn och göra men skulle det finnas något annat som lockar är det att ha ett jobb och fixa in pengar, allt annat har börjat bli tråkigt och man sätter sig hellre vid datorn. :( tror jag är deprimerad och utbränd.
Vad tror ni?
Kan detta stämma? att man blir utbränd av att sitta för mycket
Har faktiskt ett tag nu funderat på att åka på jobb tillsammans med ett par kompisar i norge för att bryta detta träsk.
Visst finns det saker annat än datorn och göra men skulle det finnas något annat som lockar är det att ha ett jobb och fixa in pengar, allt annat har börjat bli tråkigt och man sätter sig hellre vid datorn. :( tror jag är deprimerad och utbränd.
Vad tror ni?