1
KGB vs Firman Boys
Postat av Bamboola_skill den 16 Juli 2011, 11:09
99 kommentarer · 15 514 träffar
Vad tycker ni om fighten på folkungagatan mellan KGB (hammarbys firma) och Firman Boys (AIK:s firma?). Jag var själv på plats och satt och såg det hela ifrån en uteservering. Jag hade fått tips av mina källor innan att det skulle bli fight just där så jag satte mig för att få var4a publik.
Snacka om adranalin man kände av att se det! Snacka om sugen man själv vart på att vara med nästa gång! Var det någon annan som såg det och vad tror ni blir resultatet av det här? Jag tror att väldigt många killar kommer att bli sugna på att själva vara med och att därför firmorna kommer att fåt illskott. Jag tror/hoppas även att vissa lag som inte har firmor startar firmor . Eftersom det visades på nyheterna så finns det nog vissa i Kalmar eller Halmstad etc som börjar tän ka på att själva börja stöka vid matcher.
Vad tror ni? FInns det någon här som är huligan eller före detta huligan?
Snacka om adranalin man kände av att se det! Snacka om sugen man själv vart på att vara med nästa gång! Var det någon annan som såg det och vad tror ni blir resultatet av det här? Jag tror att väldigt många killar kommer att bli sugna på att själva vara med och att därför firmorna kommer att fåt illskott. Jag tror/hoppas även att vissa lag som inte har firmor startar firmor . Eftersom det visades på nyheterna så finns det nog vissa i Kalmar eller Halmstad etc som börjar tän ka på att själva börja stöka vid matcher.
Vad tror ni? FInns det någon här som är huligan eller före detta huligan?