Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förvirrat

Postat av zippstah den 6 Juni 2011, 01:15
6 kommentarer · 219 träffar
Godkväll Fragbite.

Jag mår egentligen toppen bra. Har det kanon hemma, tränar, umgås med kompisar ett riktigt roligt liv helt enkelt.

Men sen har jag vissa perioder då jag inte riktigt har koll på mig själv. Blir nervös, dålig andning osv. Panik för saker som inte uppstår. Det är mest på kvällarna då jag ska sova, eller inte har någonting att göra. Lixom känslan är riktigt svårt att beskriva, men det känns inte som man vet vart man är, panik attacker, hjärtat slår som fasen. Sen blir det att man tänker på det där då kommer det ännu mer.

Sen kan det gå flera dagar innan man känner utav det där igen. Jag har köpt sömntabletter på hälsohuset här och det lindrar mot orohet osv. Det hjälper faktiskt bra.

Men tycker det är rätt konstigt att man kan vara 100% på dagen med träning och allt såntdär. Sen vissa kvällar kommer detta, riktigt jobbigt.

Alla i min närvaro säger att jag är en (hyprokonriker) jag bara oroar mig i onödan. Finns inge fel...

Tacksam för seriösa svar. Har läst runt lite överallt och det finns fler som verkar må såhär, och att det försvinner med tiden. Att man bara hittar på allt helt enkelt, tonårsskit!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar