Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Falskspel på cs-tispet?

Postat av haubitz! den 10 Augusti 2003, 15:53
68 kommentarer · 226 träffar
Spelar ofta på Fragbites CS-tips med varierande utgång.

Dock är det en sak som irriterar mig lite och det är att man oftast aldrig i förväg får veta vilka spelare lagen ska spela med. Visst kan det var svårt både för lagledare och matchfixare på fb att luska fram det i tid men man bör iaf försöka.
Vilka som spelar har ju större betydelse än själva lagnamnen om det är två jämna lag som möts.

Droppen kom igår då hardXcore mötte Gameness. En match som Gameness hade 80% eller liknande inför.
Matchen blev väldigt jämn men hxc vann och massor med folk tappade pengar.
Sedan visar det sig att hxc hade lånat in både enben och stray från Begrip.
Om detta framkommit tidigare så hade säkert oddsen varit MYCKET jämnare.

Visst är CS-tipset på skojj bara men personligen tycker jag man borde strykit den matchen helt.

Så i framtiden kan inte lagen samt Fragbite försöka ta reda på vilka spelare som ska spela INNAN matchen startar? Om inte det går så försök iaf att ta reda på vilka som spelade efter matchen.

Sedan måste jag nog passa på att ge en känga till de admins som arrangerar sånna hära snabbcuper. Sluta låt lagen spela med inlånade spelare, vill de köra mix så får de köra på Clanbase. (Min åsikt).

Thats it...
Föregående tråd
Nästa tråd

68 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 68 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..